Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
De “This machine kills fascists” del mític Woody Guthrie a “Aquesta màquina combat el feixisme” de Maria del Mar Bonet

El cantautor nord-americà Woody Guthrie va pintar a la seva guitarra aquest crit contra el feixisme i el nazisme l’any 1943. Un gest que va marcar tota una generació d’artistes compromesos i que ha fet escola dècada rere dècada des de llavors ençà.

Ahir divendres, la cantautora mallorquina Maria del Mar Bonet va interpretar la seva darrera cançó al “Camallera Cançó d’Autor" amb una guitarra que duia escrit el missatge "Aquesta màquina combat el feixisme". Segons va dir, un regal que li va fer el director del Barnasants, Pere Camps, organitzador també d’aquest festival de cançó d’autor. El tema que va interpretar era com no podia ser d’una altra manera l’himne "Què volen aquesta gent"

Llarga vida als músics, cantants i artistes antifeixistes!

Valora
Rànquings
  1. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  2. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
  3. Pobles i nacions davant el despotisme imperial
  4. Països Catalans, la mata de jonc resisteix
  5. L’Ateneu Barcelonès acollirà un debat sobre la proposta “3 repúbliques, 1 confederació” amb Antoni Infante
  6. La Flama arriba a l’Alguer i culmina el pas del Correllengua per les terres del “bon dia”
  7. S’inauguren les primeres senyalitzacions de les rutes de la llibertat a Colera, Molinàs i Llançà
  8. El SEPC convoca vaga estudiantil el 26 de maig a universitats i secundària dels Països Catalans
  9. El Correllengua 2026 homenatjarà Josep Maria Espinàs en l'acte d'inici de la campanya al Palau Robert
  10. El primer Correllengua Agermanat mobilitza més de 180.000 persones arreu dels Països Catalans
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid