Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
300 anys de Resistència
Una manifestació a Tarragona clou els actes de commemoració "300 anys d'Ocupació"

Després de l'èxit de les conferències divulgatives, la plataforma encara la diada d'avui amb molta il·lusió, sorpresos per la bona rebuda i acceptació dels actes commemoratius.

14/07/2013 Política

Aquesta tarda a Tarragona, una manifestació sota el lema "Independència Països Catalana" clourà els actes de commemoració de 300 anys d'ocupació de la ciutat que han esdevingut 300 anys de resistència. La marxa s'iniciarà a les 18h al Portal del Roser, s'enfilarà cap el carrer dels Cavallers, Baixada de la Misericòrdia, carrer de Portalet, carrer de Sant Agustí, Rambla Nova, carrer Compte de Rius per acabar a la plaça de l'Ajuntament.

Ara bé, els actes de la jornada reivindicativa començaran a les 14:30h, al Parc Saavedra de la ciutat, davant del recinte emmurallat, construït per a la defensa de la ciutat contra els Borbons en aquella època, on es farà un dinar popular i tot un seguit d’activitats.

Els organitzadors han destacat l'èxit de les conferències divulgatives i encaren la diada d'avui amb molta il·lusió, sorpresos per la bona rebuda i acceptació dels actes del Tricentenari a la ciutat i agraïnt l'acolliment de les conferències dins del consistori tarragoní.

Conferències realitzades:
“La Guerra de Successió: els Països Catalans a la cruïlla” amb l'historiador Ezequiel Gort i “La resistència antiborbònica a les comarques del Camp de Tarragona” amb l'historiador Jaume Borràs.

Valora
Rànquings
  1. Convocada una manifestació a Sabadell per defensar el riu Ripoll de l'especulació urbanística
  2. "La Flama" dedica la seva biblioteca a Joan Rocamora, referent de compromís, cultura i llibertat
  3. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
  4. Mor en combat un dirigent històric del Front Polisario enmig d'un conflicte cada cop més invisible
  5. Quan la política deixa de pensar el país
  6. L'Hospitalet rememora el segrest de la Mare de Déu de Núria, una acció de resistència contra el franquisme
  7. La vaga indefinida de Biblioteques suma suports sindicals i socials
  8. La família de Blanca Serra manté la batalla judicial per identificar els responsables de les tortures a Via Laietana
  9. Quan la pluja no pot apagar el foc
  10. L'aplec del Canigó, la primera cita per a la regeneració de la Flama
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid