Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
#FeixismeMaiMés
Més d'un centenar de persones es manifesten a Olot contra el feixisme
14/07/2013 Drets i Llibertats

Sota el lema “Per la llibertat, la convivència i la democràcia #FeixismeMaiMés”, un centenar de persones es van manifestar ahir al matí pel centre d'Olot contra el feixisme, convocats per la Unitat Contra el Feixisme i el Racisme de La Garrotxa (UCFR) amb el suport 14 entitats, col·lectius, partits polítics i associacions de la societat civil garrotxina, així com més de 40 persones.

Cal recordar que fa uns dies  la UCFR denunciava la celebració d’un acte feixista a Olot, en el que es pretenia commemorar el 77è aniversari de l’aixecament militar que va donar lloc a la Guerra Civil espanyola. Gràcies a aquesta denúncia, així com a les gestions fetes tant per l’Ajuntament d’Olot, UCFR Garrotxa, i entitats i persones a títol individual "s’ha pogut evitar la celebració de l’esmentat acte.

Tot i així, la UCFR va convocar la mobilització  amb la voluntat que de mostra el seu rebuig al feixisme, però sobretot per reafirmar els valors de la llibertat, la convivència i la democràcia, "valors que caracteritzen i han de continuar caracteritzant a la nostra societat en el futur".

Valora
Rànquings
  1. “La revolució pendent” reivindica la memòria combativa del PSAN-P i interpel·la el present de l’independentisme
  2. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) realitza una nova acció a Sant Martí Vell
  3. La Trobada de Dones dels Països Catalans al País Valencià reforça la coordinació feminista i nacional
  4. La policia local de Lloret intimida a una ciutadana que volia penjar una estelada
  5. El ple de Sant Just rebutja la moció per exigir responsabilitats pels fets de les Festes de Tardor
  6. Baltasar Garzón presidirà la ‘Comissió de la Veritat’ enmig de crítiques pel seu paper en causes vinculades a denúncies de tortura
  7. Commemoració del 50è aniversari de l’assassinat d’Oriol Solé Sugranyes en la 91a concentració de Via Laietana 43
  8. Més de 200 entitats convoquen una manifestació a València per exigir responsabilitats a Carlos Mazón
  9. Setmana Santa: el xantatge lingüístic
  10. El Correllengua i la Franja.
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid