Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
HISTÒRIA
La Coronela de Barcelona farà una Crida a la resistència

Aquesta Crida emula la que es va fer a la ciutadania ara fa tres-cents anys alertant-los que les tropes borbòniques havien iniciat el setge i que es preparessin pel combat

04/07/2013 Història

L’acte serà el dissabte dia 6 de juliol serà a la plaça de Sant Just a les 11.00 on, igual que fa 300 anys, una representació de les diferents companyies de milicians que pertanyien als gremis de la ciutat proclamaven i llegien el text de la “Crida”, i seguirà pels diferents carrers fins acabar al Born.

Des de La Coronela de Barcelona, i pensant en tots els catalans caiguts a la batalla, “consideren un immens honor i un gran orgull poder comptar amb el recolzament de la ciutadania, en el dia que es commemora un moment difícil, el que va ser el tret de sortida de l’extinció de les nostres lleis, de les nostres llibertats i dels nostres drets”.

Valora
Rànquings
  1. Organitzacions de la Esquerra Indpendentista criden a mobilitzar-se aquesta Diada Nacional sota el lema “El combat és sempre ara”
  2. SOM POBLE-St. Martí Vell denuncia opacitat i il·legalitats de l’alcalde Robert Vilà
  3. Girona, pendent del retrat del Rei: mobilització antimonàrquica el 15 de setembre
  4. Marxes de torxes arreu del país en la vigília de la Diada Nacional (veure el llistat)
  5. Homenatge a Rosario Palomino, una catalana nascuda al Perú
  6. Poble Lliure i La Forja fan una crida a “fer foc nou” i rellançar l’independentisme d’esquerres arreu dels Països Catalans
  7. Catalanofòbia transversal i decolonial
  8. Manifest 11-S de l’ANC: “Tenim més motius que mai!”
  9. Terra, Classe, Llengua. Fem foc nou a l’independentisme d’esquerres
  10. La Fundació Randa-Lluís Maria Xirinacs al Fossar de les Moreres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid