Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Lluita independentista
L'ANC celebra el seu 1r aniversari amb un concurs fotogràfic

L'assemblea vol fer un recull de les millors imatges del seu primer any de vida

05/03/2013 Política

Ll’Assemblea Nacional Catalana (ANC) arriba al primer any de vida. El proper 10 de març farà un any de l’assemblea constituent que va omplir el Palau Sant Jordi amb més de 7.000 persones. Durant aquests mesos l'assemblea ha organitzat centenars d’actes descentralitzats que han mobilitat més de 150.000 persones.

Per commemorar l'efemèride, l'ANC ha organitzat un concurs fotogràfic per fer un recull amb les millors imatges de la tasca de l'organització. Per això, fins diumenge 10 març tothom que ho desitgi pot participar al concurs fotogràfic de l’assemblea enviant una imatge d’aquest primer any de vida de l’Assemblea.

Els mateixos participants i seguidors de l’ANC a la xarxa podran votar les imatges que més els agradin i d’entre les 10 imatges més votades s’escollirà el guanyador d’un lot de productes de l’assemblea. El participants poden enviar les seves fotografies fins aquest diumenge a la nit.

A més del 10 de març, la data del 30 de juny també és destacada en la història del primer any de l’ANC, ja que aquell dia a Lleida es donava el tret de sortida a la marxa per la independència que, passant per moltes poblacions del país, finalment va culminar amb la històrica manifestació de l’Onze de Setembre en què més d’un milió i mig de catalana van sortir al carrer a favor que Catalunya sigui un nou estat d’Europa.

Amb la recent aprovació de la Declaració de Sobirania al Parlament de Catalunya, l’Assemblea ha iniciat la campanya a favor del sí a la independència que busca ampliar la majoria social a favor de la independència, fent pedagodia entre el col·lectiu encara indecís.

Valora
Rànquings
  1. 40è Aniversari de la mort de l'independentista i comunista Quim Sànchez
  2. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  3. Dues mobilitzacions a l’Hospitalet contra la visita de Felipe VI en ple centenari imposat pel PSC-PSOE
  4. Protestes i crítiques a Girona per l’acte de la Fundació Princesa de Girona amb presència d’Illa
  5. L’estat espanyol reconeix Txiki i Otaegi com a víctimes i anul·la el seu Consell de Guerra
  6. Xirinacs i la força de plantar-se: 1975 i 2017, la mateixa lliçó
  7. 50è aniversari de la plantada de Xirinacs per l’amnistia
  8. Una cita per pensar el futur del país sota l’horitzó de la ruptura
  9. En memòria de Glòria Aguilera, companya i referent
  10. FETAP-CGT aporta un nou informe que assenyala greus fallades de la Generalitat en la gestió de la DANA del 2024
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid