Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La "Rambla dels Ducs de Palma de Mallorca" desapareix dels carrers de Palma
La "Rambla dels Ducs de Palma de Mallorca" desapareix dels carrers de Palma

Es remarca la indignació ciutadana existent per la mala imatge que Iñaki Urdangarin està atorgant a la ciutat.

08/02/2013 Política

Aquest matí, els tècnics de l'Ajuntament de Palma han començat a canviar les plaques de substitució. Les plaques retirades en les quals figura el nom dels Ducs de Palma seran custodiades en un magatzem del consistori.

En total s'han retirat 9 plaques en les quals figura el nom dels Ducs de Palma. El rètols seran custodiades en un magatzem de l'Ajuntament de Palma, tal com han detallat fonts informades sobre aquest tema.

L'alcalde, Mateu Isern, va signar, fa uns dies, un decret d'alcaldia per procedir a aquesta modificació, que suposarà que aquesta via cèntrica de la ciutat balear recuperi el seu nom original, que no fa referència a la família real.

Es ratifica així la decisió presa el 30 de gener a la Junta de Govern Local del consistori. La institució municipal justifica el canvi de nom del carrer referint-se a la mala conducta per part del gendre del Rei. A més, recalca la indignació ciutadana existent per la mala imatge que Iñaki Urdangarin està atorgant a la ciutat.

El 31 de gener, el consistori va aprovar de manera unànime recuperar el nom oficial de la que fins ara es deia Rambla dels Ducs de Palma de Mallorca.

Valora
Rànquings
  1. El govern de Sant Just Desvern rebutja personar-se en el cas de la violència policial
  2. El Correllengua Agermanat 2026 passarà per més de 80 municipis dels Països Catalans
  3. Els sindicats d’educació presenten un ultimàtum al Departament i anuncien noves jornades de lluita
  4. Clam acadèmic per salvar el Centre d’Història Contemporània de Catalunya
  5. Nova protesta de la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) davant la seu de la Generalitat
  6. Detingudes dues militants d’Arran Sant Just en una operació policial vinculada a accions de suport a Palestina
  7. La maldat com a bandera
  8. IPS–CUP reclama un lideratge compromès amb Salt després de la dimissió de l’alcalde
  9. Independents per Salt–CUP vota en contra dels pressupostos de 2026 per incompliments de govern i manca de projecte
  10. 25 anys sense l'Antoní Massaguer
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid