Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La "Rambla dels Ducs de Palma de Mallorca" desapareix dels carrers de Palma
La "Rambla dels Ducs de Palma de Mallorca" desapareix dels carrers de Palma

Es remarca la indignació ciutadana existent per la mala imatge que Iñaki Urdangarin està atorgant a la ciutat.

08/02/2013 Política

Aquest matí, els tècnics de l'Ajuntament de Palma han començat a canviar les plaques de substitució. Les plaques retirades en les quals figura el nom dels Ducs de Palma seran custodiades en un magatzem del consistori.

En total s'han retirat 9 plaques en les quals figura el nom dels Ducs de Palma. El rètols seran custodiades en un magatzem de l'Ajuntament de Palma, tal com han detallat fonts informades sobre aquest tema.

L'alcalde, Mateu Isern, va signar, fa uns dies, un decret d'alcaldia per procedir a aquesta modificació, que suposarà que aquesta via cèntrica de la ciutat balear recuperi el seu nom original, que no fa referència a la família real.

Es ratifica així la decisió presa el 30 de gener a la Junta de Govern Local del consistori. La institució municipal justifica el canvi de nom del carrer referint-se a la mala conducta per part del gendre del Rei. A més, recalca la indignació ciutadana existent per la mala imatge que Iñaki Urdangarin està atorgant a la ciutat.

El 31 de gener, el consistori va aprovar de manera unànime recuperar el nom oficial de la que fins ara es deia Rambla dels Ducs de Palma de Mallorca.

Valora
Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. La paraula que va trencar el silenci
  3. La placa dedicada al creador de l’Estelada a Barcelona desapareguda des de l’any 2018 apareix finalment a Wallapop
  4. El batlle de Sant Martí Vell s’apuja el sou amb el vot contrari de Som Poble – CUP
  5. La màfia castellana
  6. Dos agents de la Guàrdia Civil, a judici per vexar un ciutadà per parlar català a l’aeroport del Prat
  7. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  8. Vist per sentència el judici de la peça Sitjas Motor del cas Mercuri a l’Audiència de Barcelona
  9. La vaga docent arrenca amb talls viaris, mobilitzacions a Barcelona i una setmana de protestes fins divendres
  10. Acte a l'Ateneu Barcelonès sobre la persecució judicial de l'independentisme
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid