Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Defensa del territori
Èxit total del Festival "Salvem sa Ràpita: tot està en joc"

Ple complet a l'auditòrium. El GOB destaca la implicació dels artistes i músics i l'entrega total i absoluta del públic pel que va ser un gran clam conjunt contra el projecte de sa Ràpita i les polítiques que atempten contra el territori i el paisatge.

10/09/2012 Territori
Cartell del Festival "Salvem sa Ràpita - Tot està en Joc" Cartell del Festival "Salvem sa Ràpita - Tot està en Joc"

Dijous passat, l'Auditorium de Palma va registrar un ple complet al concert "Salvem sa Ràpita - Tot està en Joc". El compromís, la qualitat i professionalitat dels artistes i músics sumats a l'entrega del públic assistent vàren fer del festival, una fita històrica en la lluita i reivindicació per la protecció del territori.

L'acte va esdevenir un clam multitudinari i divers per un objectiu comú: "preservar el nostre futur de les noves barbàries especulatives, que es tradueixen en canvis normatius que desprotegeixen territori i macroprojectes que atempten contra indrets ambientalment sensibles, com és el cas de sa Ràpita".

El Grup Balear d'Ornitologia i defensa de la Naturalesa (GOB) ha agraït a músics, artistes, professionals, tècnics i personal de l'auditòrium i al públic que ahir omplí l'auditòrium - 1.200 entrades venudes - per convertir la nit de dijous en un acte per "continuar endavant carregats de motivació i amb el sentir del suport i legitimitat que ens dona el suport social en la lluita de tots plegats. Un suport sense el qual el GOB no existiria".

Un agraïment que fa extensiu a Toni Gomila, Leo Bassi, Glosadors de Mallorca, Wonderbrass, L'equilibriste, Cappela, Carlos Garrido, Ocults, Hyde XXI, Dr. Martin Clavo, Son and The Holly Ghosts, Sterlin, LA, Vacabou i Antònia Font... Miquel Àngel Sancho, i tot l'equip professional de l'auditòrium... i a les 1.200 persones que dijous es van emocionar amb el festival.

Valora
Rànquings
  1. El passat i el present de l'independentisme es troben a Girona en la presentació del curtmetratge "Badia"
  2. Quan el poder parla al poble com si fos menor d’edat
  3. El SEPC convoca una vaga estudiantil el 26 de maig en defensa de l’educació pública
  4. Santa Coloma de Farners impulsa un Cicle de Memòria Antifeixista pels 90 anys de l’assassinat de les germanes Buxadé
  5. Convocada la 94a concentració per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria antirepressiva
  6. La fundació Reeixida, denuncia censura en un homenatge als germans Badia celebrat en un edifici de la Generalitat a Girona aquest divendres
  7. Denuncien l’amenaça de desnonament de deu famílies vulnerables al barri de Navas de Barcelona
  8. La CUP reclama clausurar l’activitat il·legal de la Gola del Fluvià i comprar els terrenys aquest 2026
  9. La Plataforma Salvem la Unió Cooperatista Barcelonesa demana la mediació del Papa per recuperar l’edifici de la UCB
  10. El Correllengua 2026 homenatjarà Josep Maria Espinàs en l'acte d'inici de la campanya al Palau Robert
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid