Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Independentisme
Ja és a la xarxa el número 100 de La Veu

El número tanca amb un article que repassa alguns moments rellevants de la història de "La Veu".

10/07/2012 Comunicació
Portada del númeo 100 de "La Veu" Portada del númeo 100 de "La Veu"

Ja és a la xarxa el número 100 de "La Veu" que publica del Moviment de Defensa de la Terra (MDT). L’editorial tracta sobre el declivi d’un món, el de la Unió Europea i l’Estat espanyol, però alhora les dificultats que aparegui una alternativa que pugui esdevenir hegemònica.

El segon article analitza el paper d’Unió Democrática en la política del Principat. El text central de la publicació és una proposta provisional d’alternativa econòmica “al servei del poble català”.

El quart article analitza el nou cicle repressiu, al qual en segueix un altre sobre alguns aspectes rellevants de l’obra de Joan Fuster en un any que es commemora el cinquantenari de la publicació de Nosaltres els valencians.  Finalment, el número es tanca amb un text que repassa alguns moments rellevants de la història de "La Veu".
Valora
Rànquings
  1. "Totes al carrer el 7 de febrer!"
  2. El migdia del 7-F: el sentit polític d’una protesta
  3. Rafa Burgos trenca el silenci: la primera investigació crítica sobre “la Caixa” arriba a les llibreries
  4. L’ANC convoca un acte a Lledoners en suport a Pablo Hasél, cinc anys després del seu empresonament
  5. El migdia del 7-F concentra el gruix de la mobilització independentista
  6. Arles obre el cicle de les Festes de l’Ós al Vallespir amb una gran participació popular
  7. El 7F, Poble Lliure reclama la independència per convicció i denuncia l’autonomisme per responsabilitat
  8. El col·lapse d'un model ferroviari al servei del capital i la colonització
  9. Antoní Massagué i Mas (1947-2000)
  10. La cloenda de l’exposició “Xirinacs 1975. La força de la noviolència” reivindica la vigència del seu llegat
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid