Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Amb Convergència no hi ha independència

Mentre parleu de xoc de trens pacteu amb el PP la presidència de la Diputació de Tarragona, de Barcelona... Mentre parleu del dret a decidir, vosaltres amb tot el dret decidiu aprovar els pressupostos de la Generalitat amb el PP. Mentre parleu de defensar el català, els vostres socis defensen l’aragonès oriental. Mentre parleu de defensar el català a l’escola, vosaltres tanqueu escoles on es parlaria català. Mentre parleu de país, us negueu a parlar de països per no ofendre els del PP del País Valencià. Mentre parleu que s’ha d’acabar el cafè per a tothom, negueu l’aigua als malalts i el berenar als presos. Mentre parleu d’hisenda pròpia, ingresseu els diners dels insubmisos fiscals a la Hisenda dels altres. Mentre parleu de tenir la clau de la caixa, no pareu de defensar els peatges claus de la Caixa. Mentre parleu de balances fiscals, no parleu de balances socials. Mentre parleu de dèficit fiscal, retalleu i privatitzeu drets socials que ja eren  deficients per a la població. Mentre parleu de pacte fiscal, amb el PP pacteu fiscalment que les evasions no siguin delicte. Mentre parleu de concert econòmic, els jutges espanyols us imposen una fiança de 3,3 milions pel concert al Palau de la Música. Mentre parleu d’Estat propi, voteu amb el PP al Congrés dels Diputats que Catalunya sigui una colònia espanyola dins d’una Unió Europea tutelada pel Banc Central Europeu. Mentre dieu Massachusetts, no dieu Països Catalans. Mentre Rajoy no pronuncia la paraula intervenció, Mas no diu la paraula independència.


No és que no vulguem fer un tram de camí amb vosaltres, és que vosaltres heu donat mostres suficients de no tenir cap intenció de voler, ni tan sols de començar, el camí cap a Ítaca.
Valora
Rànquings
  1. El CAT Tradicionàrius s’omple per commemorar el Dia del Combatent Català
  2. "La repressió no serveix per a tothom. Sempre n'hi ha uns quants que encara ens motiva més. I sort que en tenim, que sigui així."
  3. Prats de Molló i la Presta viurà aquest diumenge les Festes de l´Ós
  4. Protesta contra l’ús de bases militars per a la formació d'Agents Rurals
  5. Paraules per a l’Acte «Més memòria històrica» del 19 de febrer del 2026
  6. Poble Lliure reclama eleccions immediates i acusa Illa d’incapacitat davant la crisi social
  7. Alerten que la privatització de CASA47 posa en risc 17.324 famílies que viuen en pisos de la Sareb
  8. L’Assemblea Pagesa de Catalunya es presenta per primera vegada a les eleccions agràries
  9. Aplec de la Muntanyeta de Sant Antoni de Betxí
  10. "Memòria i compromís: encara hi ha combat" al Centre Artesà Tradicionàrius de Barcelona
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid