Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
ANC
Debat obert sobre l'independentisme a Catalunya Nord

Avui, el Casal Jaume Primer de Perpinyà acollirà un debat sobre 'l'independentisme a Catalunya Nord avui i ahir".

13/06/2012 Política

El debat començarà a les 19h a la seu del Casal, al 23 de l'avinguda del Liceu de Perpinyà, i hi participaran a més del públic: Andreu Balent, historiador; Pere Iu Baron, independentista dels Països Catalans; Hervé Pi, president de Catalunya Nord per la independència; Joan Ridaura, president d'ERC Catalunya Nord i Marta Serra ex Maulet i agasalla, segons informa Vilaweb Catalunya Nord

El debat està organitzat per Catalunya Nord per la independència, secció nord-catalana de l'Assemblea Nacional Catalana (ANC)

Valora
Rànquings
  1. Rafa Burgos trenca el silenci: la primera investigació crítica sobre “la Caixa” arriba a les llibreries
  2. Hi som: organitzar-nos i alçar-nos
  3. El migdia del 7-F: el sentit polític d’una protesta
  4. Llengua Morta debuta amb un single que reivindica llengua, País i futur
  5. El 7F, Poble Lliure reclama la independència per convicció i denuncia l’autonomisme per responsabilitat
  6. L’independentisme torna a omplir els carrers de Barcelona
  7. StopAgroparc denuncia una ofensiva judicial d’Ametller Origen contra l’ecologisme combatiu del Penedès
  8. 39 anys sense en Julià Babia "Nen"
  9. Poble Lliure denuncia el “silenci còmplice” davant els casos de transfuguisme vinculats a Aliança Catalana
  10. El vídeo d’“Amb el cor” del Correllengua Agermanat supera les 15.000 visualitzacions en menys d’una setmana
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid