Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Vaga 22-M
Els estudiants de la UdG ocupen el rectorat

Aquest dimecres hi ha convocada una concentració a les 12 del migdia

23/05/2012 Educació

Desenes d'estudiants es van tancar aquest dimarts al rectorat de la Universitat de Girona (UdG) per la negativa de la rectora, Anna Maria Geli, a aturar les retallades. Els estudiants van ocupar l'edifici del rectorat a la tarda en el marc de la vaga general a l'ensenyament públic. Els estudiants han passat la nit a la zona de despatxos del rectorat amb sacs de dormir i avisen que l'ocupació és indefinida.

Els estudiants demanen la congelació de les taxes, l'aturada dels acomiadaments i la privatització, la insubmissió a les retallades i que la rectora es posicioni públicament a favor de la absolució dels encausats o que dimiteixi.

La vaga en contra de les mesures proposades en educació pel govern espanyol i de la Generalitat va reunir a Girona estudiants, PAS, PDI i ciutadans. A la Universitat de Girona diverses facultats es van unir a la vaga despertant-se ocupades davant la indignació de les polítiques d'austeritat.

Les facultats d'Educació i Psicologia, Dret, Cències i Lletres van tancar durant dimarts les aules amb el suport del personal d'administració i serveis. Estudiants i treballadors de la UdG es van manifestar al matí recorrent el Barri Vell i acabant al pati del rectorat, on van decidir en assemblea ocupar-lo indefinidament. A la tarda es va celebrar la manifestació que va aplegar milers de persones pel centre de la ciutat.

Aquest dimecres a les dotze del migdia els estudiants que ocupen el rectorat han convocat una concentració.

Valora
Rànquings
  1. Avui la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines ha penjat 3 pancartes a 3 empreses patrones de la Fundación Princesa de Girona
  2. Empordà Dempeus crida a mobilitzar-se el 14 de juny a Figueres en defensa del territori
  3. Marxa sobre Montserrat per plantar cara a la monarquia espanyola
  4. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convida a cremar la fotografia de Felip VI a les fogueres de Sant Joan
  5. Crònica d’una mort anunciada
  6. "Tan fàcil com posar un filtre verd"
  7. El Delta del Llobregat, un paradís amenaçat
  8. Feixos de llenya d'arreu dels Països Catalans per a la regeneració de la Flama del Canigó
  9. Fuita d’aigua radioactiva en el circuit primari del reactor de la Central Nuclear d’Ascó I.
  10. El futur no aterra amb més avions
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid