Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Privatitzacions
La CUP vol que l'Ajuntament de Mataró defensi el servei públic d'abastament d'aigua

Aigües Ter Llobregat està en procés de privatització, la qual cosa comporta la negació de l'abastament d'aigua com un servei públic bàsic.

05/04/2012 Drets i Llibertats
La CUP vol que el Plenari aprovi una moció l'Ajuntament de Mataró es "mulli" en la defensa el servei públic d'abastament d'aigua i s'oposi a la privatització d'aquest servei que actualment ofereix l'empresa pública Aigües Ter Llobregat. D'aquesta manera la CUP fa arribar la campanya de la plataforma Aigua és vida amb l'objectiu d'aconseguir que la gestió de l'aigua a Catalunya sigui completament pública. Denunciem així la gestió lucrativa de l'aigua i del sanejament.

Aigües Ter Llobregat (ATLL) és l'empresa pública que actualment abasteix més d'un centenar de municipis (entre ells Mataró) de 8 comarques diferents, donant servei a 4,9 milions de persones. La seva funció és la de garantir el servei d'abastament d'aigua en alta, és a dir, des de la captació dels rius o pous fins als dipòsits municipals.
 
Valora
Rànquings
  1. Una cerimònia recordarà Pere Ribera, històric militant del PSAN
  2. [Comunicat] A 9 anys de l'èxit de la Vaga General del 3 d'octubre: memòria i dignitat. Preparem-nos per a un nou embat
  3. Poble Lliure crida a construir una alternativa popular davant l'esgotament de l'independentisme institucional
  4. La manifestació pel dret a l’habitatge s’ajorna fins dilluns per l’alerta meteorològica
  5. L’ANC il·luminarà el Montseny amb 60 farells en un clam per la independència
  6. Reivindiquen a Barcelona el llegat de l'1-O en el camí cap a la independència
  7. Èxit del seguiment de la vaga de Serveis Socials al Gironès
  8. Del 9 d'Octubre prohibit al milió de valencians al carrer un any després
  9. Es presenta a Olot i Castellfollit de la Roca les rutes de la llibertat
  10. El moviment per l’habitatge torna a omplir Barcelona i posa la vaga general en l'agenda
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid