Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Repressió 29-M
Detinguts dos militants de Maulets i un del SEPC

El jovent independentista va patir especialment les conseqüències de la repressió policial

30/03/2012 Drets i Llibertats
En el marc de la repressió policial i empresarial viscuda ahir durant la jornada de vaga general arreu del país diversos militants de l'Esquerra Independentista van ser detinguts. També el jovent independentista va patir les conseqüències de la violència policial.

Es tracta de dos militants de Maulets i un del Sindicat d'Estudiants dels Països Catalans (SEPC). El darrer és una de les dues persones que van ser detingudes a les Illes Balears en les càrregues policials i les detencions que hi va haver al migdia quan el piquet unitari anticapitalista duia a terme algunes accions. El noi va ser traslladat a la fiscalia de menors de Palma, on s'hi va celebrar una concentració de suport.

Pel que fa als membres de l'organització juvenil Maulets, un va ser detingut a Mataró durant la matinada de dijous. Segons Alerta Solidària, policies locals de paisà el van detenir per un atac realitzat a la seu del PP i se l’acusa de causar danys a la seu, informa el Capgròs. El noi va ser deixat en llibertat al matí després de prestar declaració. El PP va denunciar els fets dijous al matí. L'altre membre de l'organització juvenil va ser detingut a Barcelona, prop del barri de les Corts, sense que se'n coneguin més detalls, segons informa Maulets.
Valora
Rànquings
  1. La campanya per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria compleix cinc anys de mobilitzacions
  2. 45 anys del 'Som una Nació': 100.000 persones van omplir el Camp Nou en defensa dels Països Catalans
  3. «El número de clients que té “la Caixa” a Catalunya és minso en relació al de l’estat espanyol»
  4. Cinquanta anys després de la mort de mossèn Armengou, Reeixida, l’Ajuntament de Berga, el Casal Panxo i l’ANC homenatjaran la seva figura
  5. Sis mesos després, el cas de les Festes de Tardor torna al carrer: nova concentració per exigir responsabilitats polítiques
  6. 13 anys sense en Toni Lecha
  7. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  8. La Crida LGTBI convoca una nova mobilització per un 28J «anticapitalista, de classe, feminista, antiracista i en català»
  9. Vic acull la cinquena presentació de "La revolució pendent" amb una exposició sobre la memòria combativa i la confrontació
  10. Testimoni llegit per Ignasi Doñate i Sanglas davant l’edifici de la Prefectura Superior de Policia de Barcelona
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid