Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La CUP proposa a l'Ajuntament de Girona que es faci insubmís i no retorni els diners a l'Estat

La CUP proposarà a l'Ajuntament de Girona que no retorni els diners que deu a l'estat espanyol i que es demani a l'Estat la condonació del deute. Així, el Ple del proper dilluns debatrà la qüestió del finançament dels ajuntaments i l'espoli fiscal, després que fa algunes setmanes es fes pública la quantia que el consistori gironí deu a l'estat espanyol respecte als exercicis del 2008 i 2009.

La CUP considera que la quantitat és "tan inassumible com injusta", i per això proposa que l'Ajuntament es faci insubmís al retorn exigit per l'Estat espanyol de la quantitat de 6.041.748.13 d'euros, i exigeixi la condonació d'aquest deute.

09/09/2011 13:14 Economia
El text proposat per la CUP critica "el greu problema de finançament que pateixen els ajuntaments", així com també "la situació d'espoli fiscal que vivim els diferents territoris dels Països Catalans, que en el cas de Catalunya podria suposar al voltant de 20.000 milions d'euros anuals".
 
La moció acaba reclamant que es plantegi al govern espanyol la necessitat d'una reforma en profunditat del sistema de finançament local i la modificació de les balances fiscals entre els diferents territoris dels Països Catalans i l'estat espanyol amb l'objectiu d'acabar amb aquesta situació d'espoli fiscal.

 

Per saber-ne més:

La CUP fa una crida a la insubmissió fiscal dels ajuntaments 

Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. La paraula que va trencar el silenci
  3. La placa dedicada al creador de l’Estelada a Barcelona desapareguda des de l’any 2018 apareix finalment a Wallapop
  4. El batlle de Sant Martí Vell s’apuja el sou amb el vot contrari de Som Poble – CUP
  5. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  6. La màfia castellana
  7. Dos agents de la Guàrdia Civil, a judici per vexar un ciutadà per parlar català a l’aeroport del Prat
  8. La vaga docent arrenca amb talls viaris, mobilitzacions a Barcelona i una setmana de protestes fins divendres
  9. Acte a l'Ateneu Barcelonès sobre la persecució judicial de l'independentisme
  10. L'extrema dreta manté Perpinyà, però el mapa municipal de la Catalunya Nord queda fragmentat
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid