Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
L'Assemblea Nacional Catalana crida a manifestar-se per l'estat propi

L'Assemblea Nacional Catalana ha fet una crida al poble de Catalunya a manifestar-se el proper 11 de setembre per commemorar la nostra Diada Nacional amb el lema "Som una Nació. Volem Estat propi".

L'ANC considera que "ha arribat l'hora treballar sense embuts per la independència i de proclamar que volem un estat propi perquè és l'única solució que té Catalunya si vol sobreviure com a nació diferenciada dins d'Europa". "Ara més que mai volem la independència, volem un estat propi que ens permeti encarar el futur amb dignitat", proclama.

07/09/2011 10:53 Política
En aquest sentit, demana als independentistes que s'impliquin i que surtin al carrer el proper 11 de Setembre tant a les manifestacions unitàries com als diferents actes que es fan en els diversos pobles, ciutats o barris per commemorar l'11 de Setembre.

De la seva banda, l'ANC serà present a la Mostra d'Entitats de Barcelona el mateix dia 11, quan Ànges Folch i Miquel Strubell faran una presentació de l'assemblea, i amb un debat sobre "Els projectes, les accions", amb la participació de Pere Pugès i Dorca.

A la tarda, a la manifestació que marxarà sota el lema "Som una nació. Volem un estat propi" l'ANC ha convocat les plataformes locals a assistir a la marxa amb una pancarta amb el nom "municipi per la independència".

Per saber-ne més:

 

 

Rànquings
  1. Organitzacions de la Esquerra Indpendentista criden a mobilitzar-se aquesta Diada Nacional sota el lema “El combat és sempre ara”
  2. SOM POBLE-St. Martí Vell denuncia opacitat i il·legalitats de l’alcalde Robert Vilà
  3. Girona, pendent del retrat del Rei: mobilització antimonàrquica el 15 de setembre
  4. Marxes de torxes arreu del país en la vigília de la Diada Nacional (veure el llistat)
  5. Poble Lliure i La Forja fan una crida a “fer foc nou” i rellançar l’independentisme d’esquerres arreu dels Països Catalans
  6. Girona penja la foto de Felip VI al ple amb un mosaic de l’1-O i fa diverses accions de protesta a la ciutat
  7. Homenatge a Rosario Palomino, una catalana nascuda al Perú
  8. Catalanofòbia transversal i decolonial
  9. Jaume Martínez Vendrell. Una vida per Catalunya
  10. Terra, Classe, Llengua. Fem foc nou a l’independentisme d’esquerres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid