Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
"Badalona tindrà Diada nacional, digui el què digui l'alcalde"

La Comissió 11 de setembre de Badalona ha emplaçat  a tots els badalonins i badalonines a participar als actes que tindran lloc a partir de   les 20:30 a la Plaça dels Països Catalans i que culminaran a la Plaça de la Plana a la mitjanit. La Comissió fa una crida al conjunt de la ciutat a no deixar-se atemorir per l’actitud de l’alcalde i de l’Ajuntament en una Diada tan significativa pel país.
 
La Comissió, que agrupa a més de 40 entitats i partits de la ciutat, ha denunciat el marcat caràcter autoritari i espanyolista de l’alcalde de la ciutat, Xavier Garcia Albiol. "El senyor Albiol, mica en mica, va mostrant el seu autèntic caràcter i el darrer capítol l’estem vivint en el fets que estan succeint aquestes darreres hores" remarca aquesta plataforma ciutadana
 

10/09/2011 01:38 Política
La Comissió 11 de Setembre porta mesos treballant per construir una Diada nacional a Badalona des de la defensa del Dret a l’Autodeterminació, els drets socials i el marc nacional dels Països Catalans, i ha estat un clar exemple de treball horitzontal i en xarxa. Tanmateix, també ha denunciat que a aquestes alçades, la Comissió està patint traves burocràtiques per poder fer els actes.
 
 
 
Rànquings
  1. Xirinacs i la força de plantar-se: 1975 i 2017, la mateixa lliçó
  2. Detingudes dues militants d’Arran Sant Just en una operació policial vinculada a accions de suport a Palestina
  3. IPS–CUP reclama un lideratge compromès amb Salt després de la dimissió de l’alcalde
  4. Clam acadèmic per salvar el Centre d’Història Contemporània de Catalunya
  5. 50è aniversari de la plantada de Xirinacs per l’amnistia
  6. Protestes i crítiques a Girona per l’acte de la Fundació Princesa de Girona amb presència d’Illa
  7. Una cita per pensar el futur del país sota l’horitzó de la ruptura
  8. Nova protesta de la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) davant la seu de la Generalitat
  9. Entitats ecologistes denuncien una “campanya de criminalització” contra Collserola
  10. Independents per Salt–CUP vota en contra dels pressupostos de 2026 per incompliments de govern i manca de projecte
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid