Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La Crida Premianenca es posiciona en contra dels laterals de la C-32

La Crida Premianenca es posiciona en contra dels laterals a l'autopista C-32. La formació aposta clarament al seu programa electoral per alternatives que no passin per trinxar encara més la comarca i que passen per començar per la gratuïtat definitiva de l'autopista amb la conseqüent eliminació dels peatges.
 
La formació de Premià de Mar farà un acte el proper divendres 6 de maig a 2/4 de 8 del vespre a la biblioteca municipal Matrí Rosselló amb la presència de la coordinadora d'entitats Preservem el Maresme.

07/05/2011 18:27 Territori
La formació municipalista donarà suport a totes les accions que s'emprenguin des de la coordinadora d'entitats Preservem el Maresme, i demanarà al Ple Municipal un clar posicionament en contra de la construcció dels laterals de l'autopista, una solució que considerem un nou pedaç polític a la saturació urbanística i de les infraestructures de la comarca.

En la mateixa línia de la coordinadora, Crida Premianenca aposta per a la realització d'un estudi global de mobilitat que defensi un model gens agressiu amb el territori comarcal, que protegeixi definitivament els pocs terrens agrícoles i els espais naturals i que passi per a de la millora del transport públic, com a veritable alternativa a la construcció de infraestructures de gran magnitud que afectaran la ja deteriorada fisonomia de la nostra població i de les demés viles de la comarca.

Per a explicar la magnitud i les conseqüències d'aquesta nova infraestructura, Crida Premianenca organitzarà el proper divendres 6 de maig a la Biblioteca Municipal Martí Rosselló, amb la presència d'Antoni Esteban, portaveu de la Coordinadora Preservem el Maresme, Pep Riera, fundador d'Unió de Pagesos i Joan Ribet, cap de llista de Crida Premianenca.

Crida Premianenca explicarà també a l'acte el posicionament sobre la situació urbanística que viu la nostra ciutat, així com defensarà el creixement 0 i la redacció d'un pla urbanístic a nivell del Maresme, per evitar que cada ajuntament determini lliurament els usos del sòl municipal, evitant així polítiques urbanístiques que sobrepassin els límits de la qualitat de vida dels maresmencs i maresmenques.

La formació ja recull al seu programa el posicionament en termes mediambientals. Recordem que la posició dels possibles futurs regidors i regidores de Crida a l'Ajuntament serà completament hostil a les agressions al territori, començant per la regeneració de les nostres platges de forma artificial fins a un posicionament clar i contundent a l'estat de la mobilitat de la comarca.

Així, aprofitem per a denunciar la demagògia política a l'hora de defensar el baixador de renfe a la zona de Can Pou, un recurs que ja s'ha convertit en un clàssic de les campanyes electorals i que cap dels partits que han format part del govern municipal ha estat capaç de resoldre.

En aquest sentit Crida Premianenca defensarà més valentia i contundència i una implicació clara dels regidors i regidores del Ple Municipal en les accions que s'emprenguin des de la mateixa ciutadania organizada, a la vegada que defensarà que des del mateix ajuntament es cridi a la mobilització dels premianencs i premianenques en els principals temes que els afectin.

 

{youtube}Dfu76MfEMno{/youtube}

{youtube}qHW48d05EWw{/youtube}

Per saber-ne més:

Més de tres milions de ciutadans podran votar la CUP el 22-M

Totes les notícies sobre la CUP 

Rànquings
  1. Catalunya Nord commemorarà la Diada el 8 de novembre amb novetats
  2. Publiquen el llibre de Robert Surroca "Tot mirant enrere. Històries de la clandestinitat"
  3. Els docents de Catalunya obren un nou cicle de mobilització i convoquen una manifestació el 15 de novembre
  4. Es confirma la presència de compostos cancerígens al Camp de Tarragona i exigeixen al Govern una regulació immediata
  5. Pels carrers de València i Alacant un sol crit: Mazón dimissió!!
  6. Pensar i fer (2). Mig segle d’involució econòmica, social, ideològica i política
  7. La catalanofòbia espanyolista
  8. Un cas peculiar de colonialisme interior: l’explotació espanyola dels Països Catalans
  9. Recollida de signatures per la retirada d'una denúncia en una protesta antimonàrquica a Montserrat
  10. Mobilització a Camprodon contra el telefèric de Vallter amb suport de Kylian Jornet
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid