Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Els sindicat USTEC d'ensenyants i la IAC també condemnen les càrregues contra els acampats

 El sindicat majoritari del professorat USTEC i la IAC (que engloba també la CATAC, CATAC-CTS, FTC, i CAU) ha mostrat la seva indignació pels fet de la plaça Catalunya, que de "violència policial, totalment innecessària i desproporcionada". En un escrit de la IAC demanen responsabiltats sobre les agressions contra persones que protestaven de manera pacífica a l'acampada, i demanen la dimissió de Felip Puig com a màxim responsable d'aquests fets.

Convé recordar que les darreres mobilitzacions de professors i professores en lluita pels seus drets laborals van ser vigilades per grans contingents de policies antiavalots dels Mossos d'Esquadra, tant durant el govern tripartit com en l'actual govern a mans de CiU. Uns operatius excessius i intimidatoris que no tenien en compte el paper social del professorat, vigilat de prop pels antiavalots com si es tractés de delinqüents.

27/05/2011 23:23 Drets i Llibertats


DAVANT EL DESALLOTJAMENT DE LA PLAÇA

USTEC·STEs i les organitzacions que conformen la IAC (i CAU Banesto)

MANIFESTEM la nostra gran indignació davant el desallotjament de les persones que, de manera totalment pacífica, havien acampat a la Plaça Catalunya de Barcelona i d’altres llocs de Catalunya.

DENUNCIEM la violència policial, totalment innecessària i desproporcionada.

EXIGIM que s’obri una investigació sobre les  responsabilitats de qui ha donat les ordres, així com la dimissió immediata del Conseller Felip Puig.

FEM UNA CRIDA a participar a tots els actes de rebuig i a les manifestacions i concentracions convocades:

17 h. Plaça Colom
19 h. Plaça Catalunya
21 h. Cassolada i Assemblea, a la Pl. Catalunya
 

Rànquings
  1. Gràcia Llibertat commemora nou anys de concentracions independentistes amb el record de Pepa Arenós
  2. Cinc mesos de vaga indefinida a les biblioteques de Barcelona sense una solució al conflicte laboral
  3. Els sindicats educatius convoquen una vaga el 26 de novembre i una gran manifestació per defensar l'escola pública
  4. La Intersindical convoca la vaga general de l'11-N per denunciar l'empobriment de la classe treballadora i reclamar sobirania
  5. València tornarà a exigir responsabilitats per la DANA dos anys després de la tragèdia
  6. Ecologistes en Acció alerta del risc d'un núvol tòxic a Castelló per les mancances de seguretat d'una futura planta d'amoníac
  7. Josep Marlès, un dels protagonistes de Prats de Molló: «Allò va ser realment molt important»
  8. La vaga general de l'11 de novembre pren força amb una seixantena de comitès actius arreu de Catalunya
  9. L'Aplec del Puig reivindica la sobirania del País Valencià per defensar la llengua, la terra i els drets socials
  10. L'Aplec del Puig, una cita històrica que manté viva la lluita pels drets nacionals del País Valencià
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid