Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Recollida de signatures en defensa de les preses de Mariola

Al web hi ha més informació sobre les estructures que corren perill i els detalls del pla. 

La Plataforma de Defensa dels Assuts de Banyeres de Mariola i Bocairent ha presentat un web dissenyat per a la recollida de firmes en contra d'un projecte del Ministeri de Medi Ambient que preveu la supressió de cinc assuts centenaris. El pla del ministeri rep el nom de Estrategia Nacional de Restauración de Ríos i tal i com s'ha dit des de la plataforma, "contempla la demolició dels assuts localitzats al curs alt del riu Vinalopó, com l'assut dels Brulls, el de la font de la Coveta, la Borrera, la font del Sapo (molí l'Ombria) i el del Camp de l'Or".

11/03/2011 02:09 Territori
Aquest web pretén ser un punt d'informació sobre l'estat del projecte, a més "d'un lloc on mostrar públicament les protestes per l'agressió que es vol fer al patrimoni arquitectònic industrial de Bocairent i Banyeres de Mariola".

La Plataforma de Defensa dels Assuts ha estat creada especialment per a salvar de la destrucció aquestes estructures centenàries que ara es troben amenaçades per l'Administració. Els membres d'aquest col·lectiu pensen que les firmes arreplegades a través del web "demostraran als promotors d'aquest projecte desgavellat que pràcticament la totalitat dels habitants d'aquest territori i d'arreu d'altres ciutats s'oposen a la destrucció d'unes construccions històriques que sempre han format part de la nostra vida".

La Plataforma afegeix que "els cinc assuts que el Ministeri de Medi Ambient vol enderrocar no consumeixen l'aigua que passa per ells, no la contaminen i, per contra, l'oxigenen en generar la força motriu i serveixen de refugi estival a la poca fauna piscícola que s'hi troba a la zona. Són, per tant, ecològics i han servit per a la millora de les condicions de vida de la població de la Mariola fins fa molt pocs anys".

Font: AraMultimedia

Per saber-ne més:

Denuncien la destrucció de preses centenàries en el naixement del riu Vinalopó 

Rànquings
  1. La campanya per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria compleix cinc anys de mobilitzacions
  2. Neix 'Ràfec', una nova revista d'història social i cultural des de la perspectiva materialista
  3. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  4. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
  5. Violacions greus de drets fonamentals de la policia contra els 600 cantaires
  6. Garzón es presenta com a víctima a TV3 i dona lliçons de democràcia
  7. 13 anys sense en Toni Lecha
  8. Cinquanta anys després de la mort de mossèn Armengou, Reeixida, l’Ajuntament de Berga, el Casal Panxo i l’ANC homenatjaran la seva figura
  9. Sis mesos després, el cas de les Festes de Tardor torna al carrer: nova concentració per exigir responsabilitats polítiques
  10. L'aplec del Canigó, la primera cita per a la regeneració de la Flama
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid