Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Navarro sobre l'acord amb Reagrupament: "Ens converteix en la llista unitària dels independentistes"

Reagrupament i la CUP de Girona han anunciat públicament en roda de premsa l'acord que ja va avançar Llibertat.cat divendres passat pel qual Reagrupament dóna suport a la CUP en els comicis del 22 de maig.
 

En una roda de premsa celebrada a Girona aquest migdia, Reagrupament ha fet pública al costat de la CUP la seva decisió de donar suport a la formació en les properes eleccions municipals. Segons l'alcaldable de la CUP, Jordi Navarro, la candidatura suma, d'aquesta manera, un suport important "que ens converteix en la llista unitària dels i les independentistes i de la gent progressista de la ciutat". Reagrupament ocuparà el tercer lloc de la llista.

01/03/2011 09:30 Política

Segons els portaveus de la CUP i de Reagrupament, l'acord se sustenta en tres eixos bàsics, que Jordi Navarro (CUP) i Carles Bonaventura (RCat) han volgut desglossar. L'acord s'ha tancat després d'analitzar amb deteniment les propostes i el model de ciutat que la CUP defensarà en les properes eleccions municipals.

En primer terme han assenyalat l'existència d'un cert bagatge de treball conjunt, plasmat en assumptes com la consulta sobre la independència del 25 d'abril passat o la manifestació de l'Onze de setembre del 2010, com també la coincidència de les dues formacions i els seus membres en l'àmbit associatiu i cívic gironí.

Així mateix, han esmentat l'aposta que totes dues formacions fan per la construcció nacional i la necessitat d'avançar cap a la independència.

Com a tercer eix, han remarcat la necessitat de treballar per un govern local basat en la participació, la regeneració i la transparència, i que estigui compromès amb la defensa dels interessos de les classes populars i dels barris.

"+ Reagrupament"

L'acord subscrit avui preveu que el suport de RCat es visualitzi en la imatge de la CUP, que durant la campanya electoral incorporarà la llegenda "+ Reagrupament" i recollirà les opinions dels portaveus de la formació en les comunicacions públiques de la CUP. Així mateix, les dues formacions han acordat que Carles Bonaventura ocupi el tercer lloc a la llista que es presentarà el proper 22 de maig, en la qual també s'està treballant per integrar altres persones proposades per RCat. Tot amb tot, s'està a l'espera que l'acord sigui definitivament ratificat per l'assemblea comarcal de RCat.

Per saber-ne més:

Reagrupament fa públic el seu suport a la CUP de Girona 

Municipals 2011: Unitat Popular

Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid