Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
El 48% de les lectores creu que Sortu aconseguirà presentar-se

La setmana passada, amb motiu de la nova iniciativa de l'esquerra abertzale per presentar-se a les properes eleccions, preguntàvem si aquests aconseguiran presentar-se. Els resultats han estat molt igualats. Malgrat això, cal dir que un 47,7% de les lectores creu que ho faran ja que per molt que Sortu sigui il·legalitzada, acabaran trobant l'escletxa.

Alhora, també cal destacar que un 47% de les lectores creu que l'estat espanyol farà tot el que sigui possible per impedir-ho ja que la situació anòmala actual els hi és favorable permetent-los governar.

17/02/2011 11:13 Drets i Llibertats

Sortu, el nou partit de l'esquerra abertzale

Euskal Herria viu amb esperança la presentació del nou partit abertzale

 

Nova enquesta

Aquesta setmana, en motiu del cas FUET, preguntem: "Creieu que l'acció satírica de l'ONG FUET és un bon camí de mobilització i conscienciació?". Contesteu des d'ara mateix.

- Sí, perquè ha utilitzat altres vies molt recurrents per denunciar l'opressió i el paper antidemocràtic i ridícul de la monarquia.

- No, perquè el fet de satiritzar o ofendre el rei podria originar una repressió legal o militar contra l'independentisme.

- No ho sé, però durant segles s'ha utilitzat la sàtira per fotre-se'n dels reis, especialment per Carnestoltes

El segrest del retrat del rei espanyol acapara l'atenció dels mitjans

Una ONG anomenada FUET segresta el retrat del rei espanyol de l'Ajuntament d'Olot 

 

Rànquings
  1. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  2. Tenim història, tenim futur (a propòsit de la imminent publicació del llibre sobre el PSAN-PROVISIONAL)
  3. Reclamen al batlle de Sant Martí Vell 300 euros d'un multa per una protesta antimonàrquica
  4. La Intersindical acusa CCOO i UGT de “traïció” i crida a desbordar-los amb una vaga massiva a l’educació
  5. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  6. Policies? Parlem-ne
  7. La CUP de Blanes aposta pel tren-tram amb Lloret i rebutja reactivar el projecte de la C-32
  8. Presentació dels llibres de Joan Rocamora, fundador de Llibertat, a Mataró
  9. Junts i la CUP acorden un govern de coalició a Tàrrega i presentaran una moció de censura
  10. Convocada una manifestació entre Gavà i Castelldefels per aturar el Pla de Ponent
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid