Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Campos serà la seu de l'Acampallengua 2011

El municipi de Campos (Mallorca)  acollirà l’acte els dies 16 i 17 d’abril

Joves de Mallorca per la Llengua ha enllestit aquest cap de setmana les reunions pertinents per a establir definitivament el poble que enguany acollirà l’Acampallengua. Recordem que l’Acampallengua és una gran trobada juvenil que es fa en cada edició a una població diferent de Mallorca, i que inclou tot tipus d’activitats culturals, un innegable to reivindicatiu, i, com no podia ser d’altra manera, molta música.

 

22/02/2011 10:33 Cultura
Campos ha estat el municipi que més esment i il·lusió ha posat perquè aquest acte que reuneix tot el jovent de l’illa es dugui a terme enguany al seu poble. Aquest edició, que és ja l’onzena, seguirà amb la línia de les anteriors incorporant, com sempre, novetats que s’adeqüin als nous temps i a les necessitats dels joves.

Serà una Acampallengua amb molta reivindicació, música, activitats, festa i cultura. Ara per ara, els Joves de Mallorca per la Llengua comencen amb els preparatius i el muntatge dels tallers, concerts, xerrades i altres activitats per tal que aquesta Acampallengua sigui tot un èxit com ho han estat les que s’han dut a terme fins aleshores, fet que ha ajudat a consolidar aquesta festa com una de les més importants dels territoris de parla catalana.
Rànquings
  1. De Salses a Barcelona: 300 km per mantenir viva la flama de la Independència
  2. El 6 d'Octubre de 1934: la lluita per la República catalana
  3. De Salses a Barcelona: 300 km per mantenir viva la flama de la Independència
  4. El SEPC convoca vaga estudiantil el 15 d’octubre en solidaritat amb Palestina
  5. Plataforma per la Llengua reclama una hora més de català a batxillerat i obre un manifest per recollir suports
  6. La Vall d’en Bas acollirà una jornada sobre la repressió contra el maquis i les estratègies contrainsurgents del franquisme
  7. La crisi de TV3, símptoma d’una desconnexió creixent dels mitjans públics catalans
  8. Més de dues-centes persones reclamen la reobertura del Camí de Ronda entre Garbet i Cala Port Joan
  9. Catalunya persisteix malgrat els seus polítics
  10. “Acabar la feina començada”: la Columna del 27 d’Octubre fa una crida a culminar el camí de la República
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid