Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Mercavalencia i Mercabarna, presos pels piquets

Els piquets han aconseguit paralitzar l'activitat als principals mercats de majoristes del país. A partir de les onze de la nit desenes de piquets formats per centenars de treballadors han pres Mercavalencia i Mercabarna per impedir que els camions entressin als polígons per portar productes i carregar mercaderies.

Tot això acompanyat de les grans flamarades a conseqüència dels pneumàtics que han cremat els piquets per ajudar la seva acció. Tanmateix, la seva activitat ha tingut com a conseqüència un atropellament d'un membre d'un piquet a Mercabarna. I a València la policia ha carregat contra els piquets, ferint una persona.

29/09/2010 01:56 Laboral

A la matinada els Mossos i els Bombers han dissolt la concentració de Mercabarna, on els i les treballadores havien actuat posant tanques i pedres i cremant pneumàtics per impedir l'accés dels camions. Tanmateix, tot i que han tardat unes hores, els Mossos han reprimit la protesta per deixar passar els transportistes. Els piquets han cridat consignes contra el govern i contra el capital i en favor de la vaga general.

Per saber-ne més:

Tota la informació d'última hora a l'Agència d'Informació 29-S.

Convocatòries de vaga arreu del país

29-S: Els Països Catalans en vaga general

Rànquings
  1. Gràcia Llibertat commemora nou anys de concentracions independentistes amb el record de Pepa Arenós
  2. Cinc mesos de vaga indefinida a les biblioteques de Barcelona sense una solució al conflicte laboral
  3. València tornarà a exigir responsabilitats per la DANA dos anys després de la tragèdia
  4. La Intersindical convoca la vaga general de l'11-N per denunciar l'empobriment de la classe treballadora i reclamar sobirania
  5. La vaga general de l'11 de novembre pren força amb una seixantena de comitès actius arreu de Catalunya
  6. Ecologistes en Acció alerta del risc d'un núvol tòxic a Castelló per les mancances de seguretat d'una futura planta d'amoníac
  7. Els sindicats educatius convoquen una vaga el 26 de novembre i una gran manifestació per defensar l'escola pública
  8. L'Aplec del Puig reivindica la sobirania del País Valencià per defensar la llengua, la terra i els drets socials
  9. L'Aplec del Puig, una cita històrica que manté viva la lluita pels drets nacionals del País Valencià
  10. La CUP exigeix responsabilitats per l'incendi a l'Albera i reclama el tancament de la base militar de Sant Climent Sescebes
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid