Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La CUP de Sant Cugat proposa el cooperativisme i el comerç de proximitat per sortir de la crisi

La CUP de Sant Cugat proposa el cooperativisme i el comerç de proximitat per sortir de la crisi La CUP de Sant Cugat del Vallès proposa apostar pel cooperativisme i el comerç local, consolidar el mercat de pagès i incentivar la creació d'horts urbans. Les propostes es recullen a la campanya 'Som diferents i estem impacients', amb què la CUP es presentarà a les eleccions municipals del proper mes de maig.
En l'àrea de socioeconomia, treball i comerç, la campanya de la CUP s'articula en diversos eixos. En primer lloc, els independentistes subratllen la importància d'apostar per les cooperatives per impulsar el comerç local i potenciar les petites empreses. Exempcions fiscals o cessió d'infraestructures són algunes mesures que facilitarien aquest model, segons la CUP. El membre de la formació Ignasi Bea ha destacat la importància del cooperativisme.
 

21/09/2010 09:30 Política

Un dels altres eixos de la campanya és la creació d'un banc de terres per impulsar els horts urbans, que permetin la incorporació de joves a l'agricultura local. En aquesta àrea, la CUP planteja crear escoles d'oficis municipals que permetin crear alternatives perquè els santcugatencs es puguin apropar al mercat laboral. 

En matèria de comerç, la CUP demana la consolidació del mercat de pagès com a plataforma de compra-venda ecològica i per potenciar el comerç local.

 
Rànquings
  1. Recollida de signatures per la retirada d'una denúncia en una protesta antimonàrquica a Montserrat
  2. Catalunya Nord commemorarà la Diada el 8 de novembre amb novetats
  3. Commemoració de la Diada de Catalunya Nord a Perpinyà
  4. Publiquen el llibre de Robert Surroca "Tot mirant enrere. Històries de la clandestinitat"
  5. A judici agents de la Policia Nacional espanyola de Terrassa
  6. Els docents de Catalunya obren un nou cicle de mobilització i convoquen una manifestació el 15 de novembre
  7. Homenatge a Joan Rocamora i presentació dels llibres "Escrits en llibertat" i "Joan Rocamora un retrat calidoscòpic"
  8. Es confirma la presència de compostos cancerígens al Camp de Tarragona i exigeixen al Govern una regulació immediata
  9. La pressió veïnal força la suspensió del Ple de Sant Just Desvern per la negativa de l’alcalde a posicionar-se sobre la violència policial
  10. Neix el primer Correllengua Agermanat: una flama per a reivindicar la llengua i el territori
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid