Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La CUP de Sant Cugat proposa el cooperativisme i el comerç de proximitat per sortir de la crisi

La CUP de Sant Cugat proposa el cooperativisme i el comerç de proximitat per sortir de la crisi La CUP de Sant Cugat del Vallès proposa apostar pel cooperativisme i el comerç local, consolidar el mercat de pagès i incentivar la creació d'horts urbans. Les propostes es recullen a la campanya 'Som diferents i estem impacients', amb què la CUP es presentarà a les eleccions municipals del proper mes de maig.
En l'àrea de socioeconomia, treball i comerç, la campanya de la CUP s'articula en diversos eixos. En primer lloc, els independentistes subratllen la importància d'apostar per les cooperatives per impulsar el comerç local i potenciar les petites empreses. Exempcions fiscals o cessió d'infraestructures són algunes mesures que facilitarien aquest model, segons la CUP. El membre de la formació Ignasi Bea ha destacat la importància del cooperativisme.
 

21/09/2010 09:30 Política

Un dels altres eixos de la campanya és la creació d'un banc de terres per impulsar els horts urbans, que permetin la incorporació de joves a l'agricultura local. En aquesta àrea, la CUP planteja crear escoles d'oficis municipals que permetin crear alternatives perquè els santcugatencs es puguin apropar al mercat laboral. 

En matèria de comerç, la CUP demana la consolidació del mercat de pagès com a plataforma de compra-venda ecològica i per potenciar el comerç local.

 
Rànquings
  1. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  2. 40è Aniversari de la mort de l'independentista i comunista Quim Sànchez
  3. Dues mobilitzacions a l’Hospitalet contra la visita de Felipe VI en ple centenari imposat pel PSC-PSOE
  4. Xirinacs i la força de plantar-se: 1975 i 2017, la mateixa lliçó
  5. 50è aniversari de la plantada de Xirinacs per l’amnistia
  6. Protestes i crítiques a Girona per l’acte de la Fundació Princesa de Girona amb presència d’Illa
  7. L’estat espanyol reconeix Txiki i Otaegi com a víctimes i anul·la el seu Consell de Guerra
  8. Una cita per pensar el futur del país sota l’horitzó de la ruptura
  9. Nova protesta de la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) davant la seu de la Generalitat
  10. En memòria de Glòria Aguilera, companya i referent
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid