Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
El "Moviment 25-S" continua l'ocupació de l'antiga seu de Banesto per difondre la vaga del 29-S

A les 19h hi ha prevista una assemblea on es decidirà quina funció li donen a l'espai i es programarà, quines són les accions que s'han de dur a terme per generar un moviment que vagi més enllà de la jornada de lluita del 29 de setembre.

El "Moviment 25-S" ha fet una crida als moviments populars de la ciutat per tal que participen a la gran assemblea  Es dirigeixen especialment als moviments populars crítics, alternatius, anticapitalistes, però també a persones migrades sense papers, treballadores de la llar, aturades i totes aquelles persones que no tenen ’dret a vaga’.

 

26/09/2010 17:22 Laboral

Cal remarcar que durant tota la nit hi ha hagut vigilància policial a l’exterior, i fins i tot, alguns agents de paisà van entrar a la planta baixa durant uns segons, però no s’ha produït cap intent de desallotjament.

Aquest matí s'han fet diverses ctivitats des de les 10h en una certa tranquilitat a l’enorme edifici de 14 plantes de l’epicentre de la ciutat.

 

Per saber-ne més:

Ocupen l'antiga seu de Banesto a la plaça de Catalunya de Barcelona

L'Assemblea de Barcelona convoca una manifestació per difondre la Vaga General del 29-S 

29-S: Els Països Catalans en vaga general 

 

Rànquings
  1. Neix 'Ràfec', una nova revista d'història social i cultural des de la perspectiva materialista
  2. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
  3. Mor en combat un dirigent històric del Front Polisario enmig d'un conflicte cada cop més invisible
  4. Violacions greus de drets fonamentals de la policia contra els 600 cantaires
  5. Garzón es presenta com a víctima a TV3 i dona lliçons de democràcia
  6. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  7. L'Hospitalet rememora el segrest de la Mare de Déu de Núria, una acció de resistència contra el franquisme
  8. L'aplec del Canigó, la primera cita per a la regeneració de la Flama
  9. La vaga indefinida de Biblioteques suma suports sindicals i socials
  10. Commemoració del 60è aniversari del segrest de la Mare de Déu de Núria
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid