Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
El "Moviment 25-S" continua l'ocupació de l'antiga seu de Banesto per difondre la vaga del 29-S

A les 19h hi ha prevista una assemblea on es decidirà quina funció li donen a l'espai i es programarà, quines són les accions que s'han de dur a terme per generar un moviment que vagi més enllà de la jornada de lluita del 29 de setembre.

El "Moviment 25-S" ha fet una crida als moviments populars de la ciutat per tal que participen a la gran assemblea  Es dirigeixen especialment als moviments populars crítics, alternatius, anticapitalistes, però també a persones migrades sense papers, treballadores de la llar, aturades i totes aquelles persones que no tenen ’dret a vaga’.

 

26/09/2010 17:22 Laboral

Cal remarcar que durant tota la nit hi ha hagut vigilància policial a l’exterior, i fins i tot, alguns agents de paisà van entrar a la planta baixa durant uns segons, però no s’ha produït cap intent de desallotjament.

Aquest matí s'han fet diverses ctivitats des de les 10h en una certa tranquilitat a l’enorme edifici de 14 plantes de l’epicentre de la ciutat.

 

Per saber-ne més:

Ocupen l'antiga seu de Banesto a la plaça de Catalunya de Barcelona

L'Assemblea de Barcelona convoca una manifestació per difondre la Vaga General del 29-S 

29-S: Els Països Catalans en vaga general 

 

Rànquings
  1. Comunicat de la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGI) en relació a la visita de Felip VI a Montserrat i Badia del Vallès el proper 23 de juny
  2. Les Corts a Barcelona acull l'acte "Per la Llengua, per la la Terra"
  3. L'historiador Fermí Rubiralta desmunta les acusacions falses sobre Daniel Cardona i els germans Badia
  4. Empordà Dempeus crida a la mobilització contra l'allau d'iniciatives que amenacen el territtori
  5. Arnau Mayans i Carles Castellanos debaten a Arenys de Mar sobre el llegat de Fèlix Cucurull i l’independentisme dels 60
  6. SOS Pirineus denuncia pressions per part d’excàrrecs polítics i convoca un acte públic a Bellver de Cerdanya
  7. Per què ningú s’atura a pensar d’on surt aquest clam: “228 raons per fer vaga: dignitat, territori i futur per a un poble lliure”?
  8. Sant Just Desvern es mobilitza contra el feixisme: acte i concentració aquest dimecres en suport a un veí agredit
  9. La CUP-Som Poble posa el crit al cel amb l’enèsima concessió de l’Ajuntament de Cadaqués al sector turístic.
  10. Alumnes de l’Alguer i Sant Mateu de Bages guanyen la desena edició del Concurs Tísner de Creació de Jocs de Català
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid