Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Homenatge al Front Nacional de Catalunya a Vic

"L'homenatge al Front Nacional de Catalunya també vol ser un homenatge a Manuel Viusà, del que nosaltres, el casal independentista de Vic en portem el nom, que va ser un exemple de persona anònima que va portar una trajectòria polìtica i militant envejable"
El proper divendres, a les 8 del vespre a la sala del Temple Romà de Vic, sota el títol  “70 anys del Front Nacional de Catalunya (FNC) o el naixement de l´independentisme combatiu modern" amb la presència dels exmilitants del FNC de Robert Surroca, Agustí Barrera i Carles Sastre. L'acte està organitzat pel Casal Independentista Manuel Viusà

15/06/2010 22:49 Política

En aquest acte exposaran la història del FNC, les seves trajectories personals durant la militància clandestina i en especial la de Manuel Viusà pel seu paper tan important que va tenir dins aquesta organització i dins l´independentisme engeneral durant la seva vida.

En Pep Musté, membre del Casal, farà una breu introducció sobre el perquè porta el nom d´aquest militant l Casal, ja que aquest acte de memòria històrica també vé a ser un homenatge a aquesta persona anònima com va ser Manuel Viusà en el desè aniversari de l´ oberturadel Casal. Segurament serà l´acte més important dels fets durant aquest any, en record de Manuel Viusà, organitzats pel Casal o com a mínim és el que pretenen.


Rànquings
  1. De Salses a Barcelona: 300 km per mantenir viva la flama de la Independència
  2. El 6 d'Octubre de 1934: la lluita per la República catalana
  3. De Salses a Barcelona: 300 km per mantenir viva la flama de la Independència
  4. El SEPC convoca vaga estudiantil el 15 d’octubre en solidaritat amb Palestina
  5. Plataforma per la Llengua reclama una hora més de català a batxillerat i obre un manifest per recollir suports
  6. La Vall d’en Bas acollirà una jornada sobre la repressió contra el maquis i les estratègies contrainsurgents del franquisme
  7. Convoquen una manifestació i concentració a Reus per la Vaga General per Palestina
  8. Més de dues-centes persones reclamen la reobertura del Camí de Ronda entre Garbet i Cala Port Joan
  9. La crisi de TV3, símptoma d’una desconnexió creixent dels mitjans públics catalans
  10. Catalunya persisteix malgrat els seus polítics
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid