Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
CiU s'alinea amb el PP i permet l'aprovació de la reforma laboral

El Congrés espanyol dels Diputats ha aprovat la reforma laboral amb 173 abstencions, 168 vots a favor - els del PSOE - i 8 vots en contra.

S'han abstingut els diputats del PP, CiU, PNB, Coalició Canària, UPN i UPiD, juntament amb el diputat del PSOE, Antonio Gutiérrez, que ja ha avisat que trencaria la disciplina del partit. En contra s'hi han pronunciat ERC, IU, ICV, BNG i NaBai. També s'ha aprovat, en aquest cas per unanimitat, la tramitació del decret com a projecte de Llei i per la via d'urgència, de manera que entrarà en vigor durant aquest estiu.

22/06/2010 22:04 Laboral

 

Facilita i abarateix l'acomiadament

- Canvia la llei per a què els acomiadaments que fins ara eren considerats improcedents passin a ser considerats acomiadaments objectius procedents. Així es redueix la indemnització de 45 dies per any treballat amb un topall de 42 mensualitats a uns esquifits 20 dies amb un topall d'una anualitat.

- Volen generalitzar el contracte de foment indefinit. Així, els nous contractes indefinits tindran una indemnització per acomiadament improcedent de tan sols 33 dies amb un topall de 24 mesos.

- Aquesta retallada de drets afecta a qui duu temps treballant i a les noves contractacions.

- Ningú no té seguretat i podem acabar al carrer, sense drets i amb indemnitzacions mínimes.

- L'Estat pagarà, amb diner públic, 8 dies per any treballat del total de la indemnització per acomiadament de les persones amb contracte indefinit.

 

Per a saber-ne més:

Demà entra en vigor la reforma laboral imposada pel govern espanyol 

Clica aquí per consultar l’argumentari sencer de la Intersindical-CSC

Clica aquí per llegir el decret original de la reforma laboral.

Retallades i nova Reforma Laboral Sindicat COS

Més dades d'interès sobre les retallades, pujades d'impostos, etc.  Sindicat COS

La vaga és la nostra millor arma Pau Fabra, militant d'Endavant (OSAN) i afiliat a la COS

Com ens afectarà la Reforma Laboral? Endavant (OSAN)

Fan coincidir la cassolada a Lleida contra la Reforma Laboral amb la seva aprovació a Madrid

 
 
 
Centenars de persones de nou al carrer contra les retallades socials a Alacant

 

Rànquings
  1. Gràcia Llibertat commemora nou anys de concentracions independentistes amb el record de Pepa Arenós
  2. Cinc mesos de vaga indefinida a les biblioteques de Barcelona sense una solució al conflicte laboral
  3. La Intersindical convoca la vaga general de l'11-N per denunciar l'empobriment de la classe treballadora i reclamar sobirania
  4. València tornarà a exigir responsabilitats per la DANA dos anys després de la tragèdia
  5. La vaga general de l'11 de novembre pren força amb una seixantena de comitès actius arreu de Catalunya
  6. Ecologistes en Acció alerta del risc d'un núvol tòxic a Castelló per les mancances de seguretat d'una futura planta d'amoníac
  7. Els sindicats educatius convoquen una vaga el 26 de novembre i una gran manifestació per defensar l'escola pública
  8. L'Aplec del Puig reivindica la sobirania del País Valencià per defensar la llengua, la terra i els drets socials
  9. L'Aplec del Puig, una cita històrica que manté viva la lluita pels drets nacionals del País Valencià
  10. La CUP exigeix responsabilitats per l'incendi a l'Albera i reclama el tancament de la base militar de Sant Climent Sescebes
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid