Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Campanya d'agitació al centre de València per cridar a la vaga del 8 J

Aquestes accions s'emmarquen en la convocatòria de la vaga del sector públic del proper 8 de juny i a la qual s'ha sumat l'esquerra independentista.

La Coordinadora de l'Horta contra la crisi, que agrupa organitzacions de l'esquerra independentista de València -Endavant, la Coordinadora Obrera Sindical (COS), Maulets, SEPC, i el Centre Social Terra-, ha realitzat aquest matí diverses accions pel centre de València.

05/06/2010 22:31 Laboral

Militants independentistes i anticapitalistes han pujat al bus turístic municipal i han desplegat una pancarta que duia per lema "LLUITANT ATURAREM LES RETALLADES. 8 DE JUNY CAP A LA VAGA GENERAL". La pancarta ha acompanyat a l'autobús en el seu trajecte pel centre de València.

Paral·lelament altre grup d'independentistes ha despenjat una pancarta des del Pont de Fusta amb el mateix lema. Per altra banda en diferents punts del centre històric altres quatre grups de militants de l'esquerra independentista han col·locat cartells en la part de darrere dels autobusos de l'EMT-València amb lemes com ara "REPARTIM LA RIQUESA I EL TREBALL. 8 DE JUNY VAGA" o "8 DE JUNY CAP A LA VAGA GENERAL". Aquesta última acció s'ha desenvolupat durant aproximadament una hora i mitja i han estat desenes d'autobusos municipals els que han passejat per tot el centre històric les crides a la vaga de la Coordinadora de l'Horta contra la crisi.

precarietat i l'atur. Els independentistes han denunciat el servilisme delAquesta jornada de lluita s'emmarca dins la campanya de l'esquerra independentista contra les retallades socials i salarials, contra la govern espanyol davant el gran capital, la Unió Europea i el Fons Monetari Internacional, i han fet una crida a eixir al carrer per tal de plantar cara i aturar les mesures antisocials del PSOE.

Rànquings
  1. Neix 'Ràfec', una nova revista d'història social i cultural des de la perspectiva materialista
  2. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
  3. Violacions greus de drets fonamentals de la policia contra els 600 cantaires
  4. Garzón es presenta com a víctima a TV3 i dona lliçons de democràcia
  5. Mor en combat un dirigent històric del Front Polisario enmig d'un conflicte cada cop més invisible
  6. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  7. L'Hospitalet rememora el segrest de la Mare de Déu de Núria, una acció de resistència contra el franquisme
  8. L'aplec del Canigó, la primera cita per a la regeneració de la Flama
  9. Commemoració del 60è aniversari del segrest de la Mare de Déu de Núria
  10. Més d’un centenar d’entitats impulsen una campanya de suport a Roger Español davant el judici per les càrregues de l’1-O
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid