Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Formentera debatrà amb Alerta Solidària l'estat de la tortura

Dins del marc de les festes de Santa Maria – Festes de la Terra, que cada any se celebren a Formentera, Alerta Solidària ha estat convidada a cloure el mes d’activitats amb un col·loqui i debat sobre la situació actual de la lluita contra la tortura als Països Catalans. L’acte tindrà lloc al Jardí de ses Eres de Sant Francesc Xavier el proper dilluns 31 d’agost, a les deu de la nit, prèvia projecció del vídeo “Silenci, aquí es tortura”. Eva Pous, portaveu d’Alerta Solidària exposarà les diferents iniciatives que l’entitat independentista treballa per al proper any en aquest àmbit encara tabú per a moltes persones.

28/08/2009 15:14 Drets i Llibertats

 

Per saber-ne més:

Comencen les Festes de la Terra a Formentera  Llibertat.cat

Rànquings
  1. 40è Aniversari de la mort de l'independentista i comunista Quim Sànchez
  2. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  3. Dues mobilitzacions a l’Hospitalet contra la visita de Felipe VI en ple centenari imposat pel PSC-PSOE
  4. Protestes i crítiques a Girona per l’acte de la Fundació Princesa de Girona amb presència d’Illa
  5. L’estat espanyol reconeix Txiki i Otaegi com a víctimes i anul·la el seu Consell de Guerra
  6. La llengua com a motiu de sanció: Josep Costa denuncia una actuació abusiva de la Guàrdia Civil
  7. Una cita per pensar el futur del país sota l’horitzó de la ruptura
  8. 50è aniversari de la plantada de Xirinacs per l’amnistia
  9. En memòria de Glòria Aguilera, companya i referent
  10. 14 anys que ens va deixar Josep de Calassanç Serra "Cala"
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid