Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Francisco Camps i Ricardo Costa, imputats pel 'cas Gürtel'

Quatre alts càrrecs del PP valència imputats pel Jutge.

El magistrat José Flors ha citat a declarar com a imputats el president de la Generalitat valenciana, Francisco Camps, i el portaveu del PP a les Corts Valencianes, Ricardo Costa. Han estast citats el proper dia 19 a la seu del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana. El jutge també prendrà declaració com a imputat el dia 20 a l'exconseller Víctor Campos, i a l'excap de gabinet de la Conselleria de Turisme, i actual cap de protocol de la Diputació de València, Rafael Betoret.- Europa Press.

14/05/2009 18:13 Política

El Cap de l'oposició demana la dimissió immediata de Camps per fer de la Comunitat un "element de vergonya".

Es tracta de les primeres citacions que acorda el magistrat José Flors, que instrueix la causa, des que el passat 21 d'abril l'Alt Tribunal Valencià acceptés la competència plantejada pel jutge de l'Audiència Nacional Baltasar Garzón, que va apreciar indicis de delicte a dos aforats del Partit Popular valencià.

El TSJCV ha acordat l'obertura de diligències prèvies per un possible delicte de suborn, per determinar la naturalesa dels fets i la possible participació en ells.

A la interlocutòria en què el TSJ s'ha declarat competent per investigar  part del 'cas Gürtel' que afecta aforats valencians, la sala, en vista de les "nombroses filtracions" que sobre el contingut del procediment s'han anat coneixent a través dels mitjans de comunicació, ha efectuat també un pronunciament sobre el secret sumarial. En aquest sentit, ha recordat que aquest secret, "que afecta totes aquelles persones que no en formin part", té una regulació "clara i expressa" a l'article 301 de la llei d'enjudiciament criminal.

Per saber-ne més:

El sastre de camps ja ha declarat davant del jutge -Llibertat.cat

El TSJPV manté obert el sumari per corrupció a Camps -Llibertat.cat

Rànquings
  1. La clandestinitat ignorada: Rafael Renyé, àlies Aleix Renyé
  2. Judici contra un llogater per convertir casa seva en un coliving
  3. La pagesia torna a tallar carreteres arreu de Catalunya contra les polítiques que ofeguen el camp
  4. El Correllengua Agermanat posa en marxa una web per difondre la iniciativa arreu dels Països Catalans
  5. Delcy Rodríguez jura la presidència de Veneçuela pel país per Chávez, per Bolívar… i pel seu pare assassinat
  6. Quan la lletra petita amaga la renúncia a la sobirania
  7. Ressenya de “Lenin i Gramsci”, editat per Joan Tafalla
  8. Els pagesos mantenen els talls viaris i reclamen garanties polítiques
  9. Barcelona no pot respirar: continuen les mobilitzacions veïnals contra l’excés de trànsit
  10. Veneçuela i el rostre nu de l’imperialisme
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid