Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Detingut l'insubmís a les penes-multa contrari al pla Caufec

Tal i com estava previst, es convoca una concentració demà a les 19.30h davant de la presó Model de Barcelona PROPERES CONVOCATORIES
 
L’insubmís a les penes-multa d’Esplugues ha estat detingut aquest matí a Barcelona. Ara mateix està a la comissaria de Nou de la Rambla i després serà portat a la comissaria de travessera de les Corts, més tard als jutjats.Recordem que fa un mes es va decretar el seu ingrés a la presó per negar-se a pagar 60 euros de pena-multa per una falta de desobediència a l'autoritat.

27/04/2009 15:37 Drets i Llibertats
El 26 de febrer el Jutjat d'Instrucció número u d'Esplugues de Llobregat va decretar l'ingrés a presó durant 10 dies d'un activista en defensa de Collserola per una falta de desobediència a l'autoritat. El veí d'Esplugues havia de presentar-se voluntàriament al Centre Penitenciari d'Homes de Barcelona, la presó Model, i en cas contrari seria posat en situació de cerca i captura policial, ordre que s'ha decretat la setmana del 6 d'abril. El membre de la Plataforma Popular contra el pla Caufec ha recolzat la campanya d'insubmissió a les penes-multa des de l'inici del procés judicial per l'acció en que va romandre juntament amb dos companys 3 dies penjat a 50 metres denunciant el projecte urbanístic a la muntanya de Collserola. 
 
 
Per saber-ne més:
 
 
 

El membre de la Plataforma contra el Pla Caufec es nega a ingressar voluntariàment a la presó. Llibertat.cat

 

 

Sis persones encausades per una manifestació contra el pla Caufec declaren als jutjats. Llibertat.cat 

 

Entrebastidors denuncia la persecució discriminada contra la Platafaforma contra el Pla Caufec. Llibertat-cat  

Revista Aturem el Barcelona Meeting Point 06 - Aturem el Meeting Point 

Manifestació contra el Barcelona Meeting Point 06 - Llibertat.cat 

Entrevista a Mateu Montsolís, de la Plataforma contra el Pla Caufec - Llibertat.cat 

Desallotjament amb càrregues policials contra els veïns de les Cases Barates al barri de Bon Pastor - Llibertat.cat

 

Acció en defensa dels arbres que protegeixen Collserola Llibertat.cat

L'AJSC en contra de la sentència del TJSC favorable a l’urbanització de Torre Negra Llibertat.cat

Noves protestes contra el projecte urbanístic a la Plana del Castell de Cerdanyola Llibertat.cat

Protesta en defensa de la solana de Collserola Llibertat.cat

Rànquings
  1. El passat i el present de l'independentisme es troben a Girona en la presentació del curtmetratge "Badia"
  2. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  3. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
  4. Països Catalans, la mata de jonc resisteix
  5. El Correllengua 2026 homenatjarà Josep Maria Espinàs en l'acte d'inici de la campanya al Palau Robert
  6. El SEPC convoca vaga estudiantil el 26 de maig a universitats i secundària dels Països Catalans
  7. Reeixida organitza un acte el proper divendres a Girona
  8. Lleida acollirà la presentació de "La revolució pendent", el llibre sobre la història i memòria del PSAN-Provisional
  9. L’Ateneu Barcelonès acollirà un debat sobre la proposta “3 repúbliques, 1 confederació” amb Antoni Infante
  10. Polèmica pel pregó de Saúl Craviotto a Lleida pel seu suport al 155 i la seva vinculació amb la Policia Nacional espanyola
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid