Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
L'estelada a la Pica d'Estats i a l'Everest

La CAJEI planta l'estelada a un dels cims més alts  de la nació catalana
Aquest darrer cap de setmana, per tal de commemorar el 40è aniversari de la creació de la senyera estelada roja, la Coordinadora d’Assemblees de Joves de l’Esquerra Independentista (CAJEI) ha dut el símbol a un dels punts més alts de la nostra geografia, el cim de la Pica d’Estats (3.143m). D'altra banda, Xavi Arias i Xavi Aymar de l´expedició Barcelona al sostre del món, s´ha pogut cloure amb èxit la campanya 100cims-100anys, que consistia en pujar l´estelada arreu de cims dels Països Catalans, i de les muntanyes més importants del món.

02/09/2008 09:35 Política
La CAJEI ha instal·lat una estructura metàl·lica permanent al cim, on oneja una senyera estelada que, donades les seves dimensions, és visible al llarg de tot el camí d’ascens, de manera que esdevé la referència visual dels i les excursionistes que intenten culminar-lo.
 
El cim més alt de la nació catalana és l'Aneto, al sector occidental de l'Alta Ribagorça.

Per saber-ne més:

Ja són trenta-quatre els Ajuntaments que hissaran l'estelada l'11 de Setembre. Llibertat.cat

L'estelada onejarà a vint poblacions durant els actes de commemoració de l'11 de Setembre. Llibertat.cat

A Bellpuig i Sant Martí de Tous també hissaran l´estelada (i ja són disset poblacions). Llibertat.cat

Sant Cugat del Vallès no penjarà l'Estelada a l'Ajuntament per la Diada. Llibertat.cat

 
 
 

commemoració del centenari de l´estelada

L'Ajuntament d'Arenys de Munt hissarà l'estelada per l'Onze de Setembre. Vilaweb-Arenys 

L'estelada onejarà a l'Ajuntamet d'Arenys de Munt del 10 al 12 de setembre. Llibertat.cat

La CUP de Vic demana que per la Diada onegi l’estelada a l’Ajuntament. Llibertat.cat

Enllaç al video de la moció aprovada per l´Ajuntament de Vilafranca

"L'estelada, una senyera de combat cap a la llibertat". Llibertat.cat 

Les CUP, ERC i CiU responen favorablement a la presentació de mocions pel centenari de l'Estelada. Llibertat.cat

Vicenç Ballester ja té entrada a l'Enciclopèdia: Centenari de l'estelada. Llibertat.cat 

Continua la celebració dels 100 anys d'estelada amb l'edició d'uns vídeos Llibertat.cat

La CUP s'adhereix a la celebració dels "100 anys d'estelada". Llibertat.cat

S’inicia la Campanya del Centenari de la bandera estelada. Llibertat.cat

 

 
Rànquings
  1. Èxit d'assistència a la XXIII edició dels Premis Joan Coromines a Mataró
  2. L’altre centre de tortura de la Via Laietana
  3. Fa un any que ens va deixar l'amic i company Joan Rocamora i Aguilera
  4. Poble Lliure i La Forja convoquen un acte polític nacional per “fer foc nou” a l’independentisme d’esquerres
  5. El veïnat i l’ANC de Sant Just Desvern mantenen la mobilització davant la inacció del govern municipal sobre l’agressió policial
  6. El que no vam tombar el 78 encara ens governa
  7. Pensar i fer (5). Despotisme i bel·licisme
  8. Primer avís seriós a Illa i a la consellera Niubó
  9. La Fundació Randa commemora els 50 anys de la Plantada de Xirinacs davant la Model
  10. Manifestació a Badalona contra el desallotjament més gran de Catalunya: 400 persones poden acabar al carrer d'un sol cop
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid