Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Un informe del Mossos qüestiona la declaració de Vilaró tot i que Interior dóna per tancat l'afer

Després de divuit dies, encara no se sap com es va lesionar  el cap de la Guàrdia Urbana
L'informe recopilatori dels mossos diu que a 1.38 la plaça és buida. VilaWeb aporta una sèrie de fotografies fetes entre la 1.38 i la 1.43 en l'àrea on Vilaró diu que es trobava. El que ensenyen les fotos coincideix amb el que diu l'informe dels mossos i obre encara més dubtes sobre els fets, tal i com són explicats en l'entrevista per Vilaró a El País d'ahir. Davant d'això, el que no s'entèn és que Interior, sense obrir cap investigació oficial, hagués tancat el cas dimarts,  i va lamentar el «disbarat mediaticofestiu» generat.  (Reacció de blocaires)

17/07/2008 01:10 Política
Rànquings
  1. La Trobada de Dones dels Països Catalans al País Valencià reforça la coordinació feminista i nacional
  2. La policia local de Lloret intimida a una ciutadana que volia penjar una estelada
  3. “La revolució pendent” reivindica la memòria combativa del PSAN-P i interpel·la el present de l’independentisme
  4. Commemoració del 50è aniversari de l’assassinat d’Oriol Solé Sugranyes en la 91a concentració de Via Laietana 43
  5. Les continuïtats de l’independentisme
  6. El ple de Sant Just rebutja la moció per exigir responsabilitats pels fets de les Festes de Tardor
  7. Baltasar Garzón presidirà la ‘Comissió de la Veritat’ enmig de crítiques pel seu paper en causes vinculades a denúncies de tortura
  8. El Correllengua i la Franja.
  9. Reivindiquen que el "dia de les bromes" sigui l'1 d'abril
  10. "PSUC, PSAN, PTE... no trepitgeu al pobre obrer"
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid