Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
L'AVUI assegura que Vilaró era a la plaça

Ara bé, vint-i-un dies després, encara no se sap com es va lesionar el cap de la Guàrdia Urbana

El cap d'opinió de l'AVUI, David Caminada, assenyala que "la fotografia publicada tenia un valor informatiu clar perquè, davant l'estratègia de secretisme que durant els primers dies va adoptar l'Ajuntament de Barcelona -i que la mateixa corporació municipal ha reconegut com a errònia-, suposava una prova fefaent i pública que Vilaró havia sigut a l'àrea on s'havien produït els aldarulls la nit de les celebracions pel triomf de la selecció espanyola a l'Eurocopa". 

20/07/2008 08:50 Política
Ara bé, les preguntes que es fa el cap d'opnió estan per respondre, "Què havia passat?  Per què el cap policial havia acabat ferit i hospitalitzat?".
 
Tot i que diu a continuació que "Laura Nicolás, redactora de successos d'aquest diari, la qual firmava dimarts passat la informació sobre el cas, ens en dóna detalls: "La fotografia de l'intendent major a la plaça Espanya tenia molta importància per aclarir els fets. En primer lloc, provava que el cap de la Guàrdia Urbana era allà aquella nit. I en segon lloc, era un bon element d'ajuda per als investigadors policials que intentaven reconstruir tots els fets que van produir-se".
 
Caminada finalitza l'article, tot dient, "potser valdria la pena subratllar la necessitat que tots els mèdia transmetin informació veraç i contrastada, i que les administracions siguin transparents i obertes en informar sobre les coses d'interès per als ciutadans".
 
En definitiva, Caminada no aporta res de nou. L'article ha estat escrit per donar validesa a la fotografia que va publicar el diari el passat dimarts, ja que  "Diversos lectors han contactat els últims dies amb aquest defensor per expressar interès i curiositat per la fotografia realitzada per Jordi Pizarro i que obria a sis columnes la portada de l'AVUI del dimarts 15 de juliol. En la imatge apareixia el cap de la Guàrdia Urbana, l'intendent major Xavier Vilaró, parlant pel telèfon mòbil després que uns vàndals trenquessin els vidres d'un autobús nocturn a la plaça Espanya".
 
Per saber-ne més:
Rànquings
  1. "La repressió no serveix per a tothom. Sempre n'hi ha uns quants que encara ens motiva més. I sort que en tenim, que sigui així."
  2. 200 professors d’arreu del món reclamen la llibertat de Pablo Hasél
  3. Hi som: organitzar-nos i alçar-nos
  4. Protesta contra l’ús de bases militars per a la formació d'Agents Rurals
  5. "Memòria i compromís: encara hi ha combat" al Centre Artesà Tradicionàrius de Barcelona
  6. Poble Lliure denuncia el “silenci còmplice” davant els casos de transfuguisme vinculats a Aliança Catalana
  7. StopAgroparc denuncia una ofensiva judicial d’Ametller Origen contra l’ecologisme combatiu del Penedès
  8. Concentració davant Via Laietana 43 per reclamar memòria i reparació
  9. Llengua Morta debuta amb un single que reivindica llengua, País i futur
  10. El vídeo d’“Amb el cor” del Correllengua Agermanat supera les 15.000 visualitzacions en menys d’una setmana
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid