Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Moció sobre la persecució que pateix la gent que s’oposa al pla Caufec

A les 19h davant l'Ajuntament d'Esplugues de Llobregat s'ha convocat una concentració abans del ple municipal en suport a la presentació de la moció sobre la persecució judicial i policial que pateix la gent que s’oposa al pla Caufec. Actualment hi ha més de setanta persones amb causes judicials o administratives pendents per diferents accions i la manera d'actuar de la policia per frenar les mobilitzacions. Veure el dossier 'Ens Preocupa"

 

20/02/2008 05:33 Territori
S'acusa a l'Ajuntament d'Esplugues de la persecució cap a certes persones oposades al projecte urbanístic i de mantenir un control permanent sobre qualsevol entitat que els pugui donar suport. 
 
26 de febrer
Hi ha previst un judici per una falta de desobediència. A l'expedient hi ha incloses 23 persones.  Els Mossos d'Esquadra també han imputat en el mateix procés a ser periodistes gràfics.
 
Les obres:
A la pàgina web de la Plataforma No al Pla Caufec es poden veure fotografies sobre l'estat de les obres. Per a la Plataforma "Ens estan destrossant la muntanya d’Esplugues i la majoria del poble calla mira cap a una altra banda. Això tampoc significa que els hi agradi el projecte urbanístic o coneguin les conseqüències irreversibles de la seva execució".
 
Rànquings
  1. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  2. Reclamen al batlle de Sant Martí Vell 300 euros d'un multa per una protesta antimonàrquica
  3. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  4. La Intersindical acusa CCOO i UGT de “traïció” i crida a desbordar-los amb una vaga massiva a l’educació
  5. La paraula que va trencar el silenci
  6. La placa dedicada al creador de l’Estelada a Barcelona desapareguda des de l’any 2018 apareix finalment a Wallapop
  7. El batlle de Sant Martí Vell s’apuja el sou amb el vot contrari de Som Poble – CUP
  8. La CUP de Blanes aposta pel tren-tram amb Lloret i rebutja reactivar el projecte de la C-32
  9. Convocada una manifestació entre Gavà i Castelldefels per aturar el Pla de Ponent
  10. USTEC·STEs - (IAC) obre una consulta al professorat i crida a mantenir les vagues del 16 al 20 de març
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid