Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Els regidors de la CUP de Vic aporten mil euros a la campanya "Estima la mama"

31.10.07 La Candidatura d'Unitat Popular (CUP) de Vic destinat mil euros de les retribucions que perceben els dos regidors de l'ajuntament  a la campanya Estima la mama que té coma objectiu comprar un mamògraf digital. D'altra banda, també ha anunciat la presentació de 5 mocions al proper ple municipal.
 

31/10/2007 14:40 Política

D'aquesta manera la CUP comença a aplicar les directrius de l'assemblea general que va decidir destinar un terç dels sous a campanyes socials, un altre als barris de la ciutat i un altre a fer un banc de recursos a disposició de les entitats.

El ple municipal del dia 5 de novembre ha de discutir 3 mocions de la CUP. La primera, sobre les delegacions territorials , va ser presentada per ser tractada el darrer ple, però Alcaldia no la va incloure a l'ordre del dia. Les altres dues, una sobre l'ordenança de bicicletes i una altra sobre l'inici de les obres del nou teatre-auditori, s'han presentat a l'Ajuntament aquesta setmana perquè siguin incloses a l'ordre del dia del ple del dilluns 5 de novembre.

Rànquings
  1. Gràcia Llibertat commemora nou anys de concentracions independentistes amb el record de Pepa Arenós
  2. Cinc mesos de vaga indefinida a les biblioteques de Barcelona sense una solució al conflicte laboral
  3. València tornarà a exigir responsabilitats per la DANA dos anys després de la tragèdia
  4. La Intersindical convoca la vaga general de l'11-N per denunciar l'empobriment de la classe treballadora i reclamar sobirania
  5. La vaga general de l'11 de novembre pren força amb una seixantena de comitès actius arreu de Catalunya
  6. Ecologistes en Acció alerta del risc d'un núvol tòxic a Castelló per les mancances de seguretat d'una futura planta d'amoníac
  7. Els sindicats educatius convoquen una vaga el 26 de novembre i una gran manifestació per defensar l'escola pública
  8. L'Aplec del Puig reivindica la sobirania del País Valencià per defensar la llengua, la terra i els drets socials
  9. L'Aplec del Puig, una cita històrica que manté viva la lluita pels drets nacionals del País Valencià
  10. La CUP exigeix responsabilitats per l'incendi a l'Albera i reclama el tancament de la base militar de Sant Climent Sescebes
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid