Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
"Mulla't pel Xúquer"

11.07.07 La Plataforma Xúquer Viu convoca per al proper dissabte una acció lúdica i reivindicativa, amb l'objectiu de fer possible que el 2015 es pugui prendre el bany en qualsevol punt del riu. Aquesta acció coincideix amb la celebració del "Tercer Dia Europeu del Bany en els Rius". Aquest dia milers de ciutadans i ciutadanes europeus reivindicaran una millora de la qualitat de les aigües dels rius.

11/07/2007 17:52 Política
Es reivindica així, el compliment de la Directiva Marc de l'Aigua que contempla aconseguir un bon estat ecològic dels rius i zones humides abans de 2015.

La campanya pretén reconciliar la gent amb els seus rius i recuperal-los. Tenim l'exemple del riu Elba, que travessa Txèquia i Alemanya. En tan sols 12 anys, passà de ser el més brut d'Europa a ser un riu apte per al bany.

Al País Valencià, reivindiquem uns rius nets i vius al Xúquer, sobre explotat, sense cabal ecològic i greument contaminat al seu pas per la Ribera.
 

Per saber-ne més:
Marxa pels pobles de la Ribera: "Per un Xúquer viu" (Llibertat.cat 29.11.06)

 
Rànquings
  1. La vaga general de l'11 de novembre pren força amb una seixantena de comitès actius arreu de Catalunya
  2. Arran impulsa 65 comitès juvenils arreu dels Països Catalans per preparar la vaga general
  3. 86 anys després de l'afusellament de Lluís Companys, continua pendent la reparació institucional de l'estat espanyol
  4. Els conductors dels autobusos de Girona anuncien que no faran els serveis especials de Fires per la manca de vehicles
  5. La reivindicació de memòria a Via Laietana 43 arriba a la concentració número 100
  6. Ecologistes en Acció alerta del risc d’allargar la vida de les nuclears catalanes, 37 anys després de l’accident de Vandellòs I
  7. Cent concentracions davant de Via Laietana 43 per exigir la fi dels usos policials i recuperar la memòria de la repressió
  8. La catalanofòbia continua afeblint l'ús social del català i obliga a repensar les polítiques de normalització lingüística
  9. La crisi crònica de l'estat espanyol i unes eleccions que no resoldran res
  10. «Enigma», un documental sobre la resistència de les nacions sense estat, inicia una campanya de micromecenatge
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid