Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
1996 Arxivament del cas de les escoltes telefòniques del CESID

1996 Arxivament del cas de les escoltes telefòniques del CESID

08/02/1996 Tal dia com avui
1996 Arxivament del cas de les escoltes telefòniques del CESID 1996 Arxivament del cas de les escoltes telefòniques del CESID

La jutgessa Ana Mercedes del Molino va decidir arxivar en aquesta data les diligències sobre les escoltes telefòniques del CESID en no estimar-les delictives.

La difusió d'aquestes escoltes, en què el CESID havia intervingut converses telefòniques de diversos personatges públics, sobre les quals es rumorejava que també havia estat espiat el borbó Juan Carlos I, va provocar les dimissions del vicepresident del Govern, Narcís Serra, i del ministre de Defensa, Julián García Vargas, el 28 de juny de l'any anterior.

Rànquings
  1. Unió de Pagesos es mobilitzarà a Barcelona per exigir mesures urgents que garanteixin el futur de la pagesia
  2. Poble Lliure crida a construir una alternativa popular davant l'esgotament de l'independentisme institucional
  3. L’ANC il·luminarà el Montseny amb 60 farells en un clam per la independència
  4. L'AJC convoca a Barcelona una mobilització a Barcelona el proper 12 d'octubre
  5. Una cerimònia recordarà Pere Ribera, històric militant del PSAN
  6. Què fem el 29 de novembre els independentistes d’esquerres?
  7. L'ANC il·lumina el Montseny amb 60 farells per reivindicar que l'independentisme continua dempeus
  8. Es presenta a Olot i Castellfollit de la Roca les rutes de la llibertat
  9. Èxit del seguiment de la vaga de Serveis Socials al Gironès
  10. Del 9 d'Octubre prohibit al milió de valencians al carrer un any després
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid