Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
1930 Una delegació catalana assisteix al VI Congrés de Nacionalitats Europees

1930 Una delegació catalana assisteix al VI Congrés de Nacionalitats Europees

01/09/1930 Tal dia com avui

En aquesta data una delegació catalana va assistir al VI Congrés de Nacionalitats Europees; el grup assistent estava format per Francesc Maspons i Anglasell (president), Rafael Campalans, Joan Estelrich, Francesc M. Masferrer, Manuel Serra i Moret i Francesc Tusquets; els acompanyaven, com a secretaris, Eduard Nicol, Artur Perucho i Rafael Ramis.

Francesc Macià, que havia entrat clandestinament a Catalunya amb la intenció de respondre davant els tribunals de l’estat espanyol de tota la seva actuació política, era expulsat de l'Estat per ordre governativa.

Rànquings
  1. «La revancha», l’article censurat de López Burniol que recorda les prediccions d’Alexandre Deulofeu
  2. El Col·lectiu de Dones dels Països Catalans consolida la xarxa i incorpora dones de Catalunya Nord
  3. L’ANC convoca una protesta contra l’homenatge a la selecció espanyola al Camp Nou
  4. Els "Ponts per la Independència" tornen a desplegar-se a les comarques gironines en plena operació retorn
  5. Pep Musté i Teresa Putellas, homenatjats a la 24a Marxa dels Vigatans
  6. Arbúcies homenatjarà Blanca Serra amb la presentació de "La revolució pendent"
  7. Tornen a destrossar el monument a la Sardana de Montjuïc, un símbol de la cultura catalana
  8. El Camp Nou s’omple d’estelades en resposta a l’agressió policial d’Elx
  9. Madò Farta convoca una cadena «a la fresca» contra la turistificació a Palma
  10. Cent vint-i-cinc anys del primer Onze de setembre combatiu
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid