Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Josep Garganté va estar present a l'acte d'II a Castelló

 Dimecres 3 de juny, a Castelló –tal com estava previst– s'ha celebrat l’acte de presentació de la candidatura d’Iniciativa Internacionalista – La Solidaritat entre els Pobles amb la presència del “cap de llista” per als Països Catalans, Josep Garganté.
 
Un centenar llarg de persones ha omplert de gom a gom el Casal “Jaume I” (superant amb escreix les expectatives del grup organitzador, ja que, havent-se ocupat de seguida les cadires reservades al públic, han estat molts els companys que han hagut de seguir l’acte a peu dret) i han sortit encomanats de la il·lusió que ens han transmés els ponents.

 
PER L’ALLIBERAMENT SOCIAL I NACIONAL, CASTIGA’LS AMB EL TEU VOT!!

04/06/2009 12:04 Política

 Ha presentat l’acte un company del Grup de Suport comarcal, que ens ha fet cinc cèntims de les dificultats amb què ens havíem trobat a l’hora de desenvolupar la campanya (especialment, la negativa de la Junta Electoral a cedir-nos espais públics i la por de determinats col·lectius a involucrar-se). Tot seguit, ha pres la paraula el candidat, que ha incidit sobretot en la vessant anticapitalista d’INICIATIVA INTERNACIONALISTA i s’ha encarregat de marcar clarament les distàncies amb els “cràpules” professionals de la política i del sindicalisme…
 
El moment més emotiu de l’acte ha estat, sens dubte, quan un company basc resident a Castelló ens ha donat a tots les gràcies per haver-nos atrevit a “creure en l’esperança” i, alhora, fer de “portaveus” del seu maltractat poble, sense parar-nos a pensar en la criminalització i la repressió.
 
Com a conclusió més remarcable cal destacar que, a pesar de la lògica prudència, tothom s’ha mostrat optimista quant a la resposta que el pròxim diumenge donarà el potencial electorat de la candidatura.

Rànquings
  1. Dos anys d’Illa: el fracàs també té còmplices
  2. Carles Rebassa rebutja amb un poema la invitació dels reis espanyols a Marivent
  3. La IV Trobada de Dones dels Països Catalans debatrà a Prada sobre feminisme i construcció nacional
  4. La 58a Universitat Catalana d'Estiu combinarà memòria, llengua, cultura i debat polític
  5. Marc Puigtió renuncia a ser el candidat d'ERC a Girona després de l'escàndol dels àudios, nou episodi d'una trajectòria marcada per la polèmica interna
  6. Casa Macià convoca unes jornades d'història pel centenari dels Fets de Prats de Molló
  7. Celebren la renúncia de Marc Puigtió i rebutgen qualsevol pacte amb l’extrema dreta
  8. Una proposta d'alcaldes planteja reforçar les vegueries, eliminar els consells comarcals i reequilibrar el territori
  9. Habitatge o caos
  10. Una biblioteca pública programa un espectacle infantil en castellà en plena Festa Major de Gràcia
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid