Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
ERC prohibeix les paradetes de la Plataforma Salvem la Vall a Sant Cebrià de Vallalta

 Avui dimarts el regidor d'ERC de Sant Cebrià de Vallalta (El Maresme) Francisco Roig, anomenat el  "Kiko", ha comunicat a la Platafoma Salvem la Vall que no autoritza que aquest col.lectiu en defensa del territori instal·li una parada a la Fira de la maduixa com estava previst. El regidor ha demorat la situació fins a tres setmanes per respondre a última hora i impedir la presència crítica a aquesta fira. Aquest col.lectiu reivindica la preservació de la Vall   i l'atura de les agressions urbanístiques a aquest municipi, així com que es mantingui el POUM de 1982 i no es canvïi la qualificació del sòl per garantir-ne la preservació de l'entorn.

 

02/05/2008 14:37 Política

La plataforma veïnal i ecologista ha manifestat que és molt greu el que ha fet, i més tenint en compte que per la part majoritària del govern municipal no posaven inconvenients a la nostra presència. I el més trist és que ho fa una persona que representa, diu, una opció d'esquerres, quan les esquerres es carateritzen per lluitar pel dret a poder-se expressar llirament, sense cap impediment.

En un primer contacte telefònic hem considerat que encara tenim més motiu per anar a vendre les samarretes i recollir signatures. El motiu afegit, a més de defensar l'entorn natural de Sant Cebrià, serà la defensa del dret a la lliure expressió.Per tant us animem a venir, i més que sigui durant unes hores, la paltaforma faci presència a la fira de la maduixa amb les nostres taules, venen samarretes i recollint signatures. I que tremolin els intransigents, totalitaris, intolerants i tots aquells que ens volen callats, perquè NO CALLAREM!!

 Aquesta platoforma s'està mobilitzant des de fa uns mesos perquè l’Ajuntament no tiri endavant la urbanització les zones de Can Mates i Can Matet. Entre les activitats que han promogut en destaca la recollida de signatures per aturar un un projecte que degradaria l’entorn natural de Sant Cebrià de Vallalta. Un projecte que  consisteix en un parc temàtic que inclou pistes d’esquí cobertes, de motocross i d’atletisme, un centre de convencions, un gran hotel, bungalows, un centre comercial amb multicinemes, entre d’altres propostes, que segons ha argumentat l'ajuntament estarien integrades a la natura.

Es dóna la circumstància que un dels promotors d'aquesta operació urbanística, propietari d'alguns terrenys on s'haurien de construir els complexos lúdics, és un ex-membre del partit ecologista Alternativa Verda i ex-represaliat anarquista als anys 70, que també va ser detingut durant la ràtzia ordenada per Baltasar Garzón el 1992 contra l'independentisme català.


El Consistori encara no s’ha posicionat en contra del projecte i en l’avantprojecte del Pla d’Ordenació Urbanístic Municipal (POUM) obre la porta a urbanitzar alguna parcel·la de la zona afectada. El perill, doncs, existeix. Els membres de la platorma consideren que aquest projecte no pot deixar indiferents a la població de Sant Cebria, perquè s'hi juguem el present, però també el futur del poble.

Rànquings
  1. La campanya per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria compleix cinc anys de mobilitzacions
  2. Neix 'Ràfec', una nova revista d'història social i cultural des de la perspectiva materialista
  3. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  4. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
  5. Violacions greus de drets fonamentals de la policia contra els 600 cantaires
  6. Garzón es presenta com a víctima a TV3 i dona lliçons de democràcia
  7. Sis mesos després, el cas de les Festes de Tardor torna al carrer: nova concentració per exigir responsabilitats polítiques
  8. 13 anys sense en Toni Lecha
  9. Cinquanta anys després de la mort de mossèn Armengou, Reeixida, l’Ajuntament de Berga, el Casal Panxo i l’ANC homenatjaran la seva figura
  10. «El número de clients que té “la Caixa” a Catalunya és minso en relació al de l’estat espanyol»
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid