Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
35.000 euros en sancions des de l'entrada de la normativa del civisme a Mataró

13.01.07 "Existeix un càlcul aproximat, que des de l'entrada de la normativa del civisme, als moviments socials de Mataró ens han caigut uns 35.000 euros en sancions", comenta Juli Cuéllar en el seu bloc.

13/01/2007 13:55 Política

A partir d'un nota de la policia municipal reproduïda aquesta setmana en el mitjans comunicació locals, el blocaire argumenta les seves crítiques a la normativa. La nota parlava de la identificació i denúncia a 4 joves per haver col·locat diversas pancartes en contra de l'Ordenança municipal de civisme. També deia que s'havien trobat pancartes semblants en altres punt de la ciutat.

Per Juli Cuéllar, l'alcalde de Mataró es presenta de cara al públic amb una cara d'alcalde amable, però la crua realitat és que ni ell ni el seu equip de govern, en el qual també hi participen ERC i ICV, toleren cap crítica, vingui d'on vingui. Per això, remarca que "han copiat l'estratègia repressiva de l'ordenança de civisme de Barcelona, tal com explica en David Fernández a Llibertat.cat no és altra cosa que una "Patriot Act" casolana per arraconar la dissidència i la pobresa".

Rànquings
  1. Dos anys d’Illa: el fracàs també té còmplices
  2. La IV Trobada de Dones dels Països Catalans debatrà a Prada sobre feminisme i construcció nacional
  3. La 58a Universitat Catalana d'Estiu combinarà memòria, llengua, cultura i debat polític
  4. Carles Rebassa rebutja amb un poema la invitació dels reis espanyols a Marivent
  5. Marc Puigtió renuncia a ser el candidat d'ERC a Girona després de l'escàndol dels àudios, nou episodi d'una trajectòria marcada per la polèmica interna
  6. Casa Macià convoca unes jornades d'història pel centenari dels Fets de Prats de Molló
  7. Celebren la renúncia de Marc Puigtió i rebutgen qualsevol pacte amb l’extrema dreta
  8. "Non placet Hispania"
  9. Una biblioteca pública programa un espectacle infantil en castellà en plena Festa Major de Gràcia
  10. Figueres i el deute de la memòria: el carrer Martí Vilanova i la petjada cubana al Castell
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid