Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La CUP presenta al·legacions al pressupost badaloní per actuar contra les retallades socials

El passat 14 de gener la Candidatura d'Unitat Popular (CUP) de Badalona va presentar un paquet d'al·legacions al Pressupost Municipal pel 2011. La CUP considera negatives la disminució de la majoria de partides socials i segueix reclamant una informació real i transparent.

La formació remarca la delicada situació econòmica en la que es troba l'Ajuntament de Badalona, però demana a l'equip de govern que no retalli en les partides socials.

22/01/2011 13:21 Política

El cap de llista de la CUP, Francesc Duran, assegura que "en un moment on els badalonins i badalonines estan passant dificultats és contraproduent retallar serveis socials".

Duran acusa l'Ajuntament d'haver volgut maquillar els números i assenyala que "l'equip de govern falta a la veritat quan diu que hi ha un augment de les partides socials, només cal anar al web i comprovar-ho". A les al·legacions la CUP detalla que el descens de la partida d'Acció Social és de més d'un 5,22%, el de Polítiques d'Igualtat d'un 12,89% i el de Cultura d'un 30,31%.

El candidat de la CUP considera que "és molt positiu que finalment hagin penjat el Pressupost a la pàgina web, però no n'hi ha prou, cal que les partides estiguin més ben explicades". És per això que la CUP ha demanat que es detalli la destinació de les partides de més de 100.000 euros.

Prosseguint en la campanya de "Quins sOUS!", la CUP demana a les al·legacions que es redueixin el nombre de càrrecs de confiança (que en segueixen sent 49) i que hi hagi un replantejament dels salaris d'aquests treballadors així com dels càrrecs electes i les seves retribucions, ja que dupliquen i en ocasions tripliquen el sou mitjà d'un treballador català.

 

{youtube}1qIWPzEsi4g{/youtube}

 

Per saber-ne més:

La CUP demana a Badalona transparència amb els pressupostos

La CUP de Badalona denuncia que la retallada s'ha imposat a l'esquena dels afectats 

 

La CUP de Badalona presenta el segon vídeo de la campanya "Quins sOUS!"

Tots els vídeos de la CUP de Badalona

La CUP de Badalona celebra l'exercici de transperència d'ERC 

 
 
 
La CUP de Badalona denuncia 58 càrrecs de confiança i la excessiva retribució dels càrrecs electes

 

 

Rànquings
  1. La vaga general de l'11 de novembre pren força amb una seixantena de comitès actius arreu de Catalunya
  2. 86 anys després de l'afusellament de Lluís Companys, continua pendent la reparació institucional de l'estat espanyol
  3. Els conductors dels autobusos de Girona anuncien que no faran els serveis especials de Fires per la manca de vehicles
  4. La reivindicació de memòria a Via Laietana 43 arriba a la concentració número 100
  5. Arran impulsa 65 comitès juvenils arreu dels Països Catalans per preparar la vaga general
  6. Cent concentracions davant de Via Laietana 43 per exigir la fi dels usos policials i recuperar la memòria de la repressió
  7. Ecologistes en Acció alerta del risc d’allargar la vida de les nuclears catalanes, 37 anys després de l’accident de Vandellòs I
  8. La catalanofòbia continua afeblint l'ús social del català i obliga a repensar les polítiques de normalització lingüística
  9. La crisi crònica de l'estat espanyol i unes eleccions que no resoldran res
  10. L'Institut d'Estudis Catalans acull una jornada sobre les reclusions femenines i les presons de dones
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid