Aquest divendres, 23 de maig a les 18h, Anònims de Granollers acullirà la presentació del llibre pestad. Tragedia y esperanzas en la II guerra mundial Amb Roco Rossetti, de Rutaediciones.
La Segona Guerra Mundial ha estat una guerra total, alguna cosa que no havia succeït abans. Una guerra que no sols s'ha combatut en els fronts de batalla, sinó en cada racó del planeta, afectant la vida quotidiana de cada ésser humà. Continua sent una tragèdia encara oberta pels seus aspectes dolorosos i mistificats, com, per exemple, el silenciat protagonisme heroic de moltes persones comunes que han contribuït a la victòria contra la barbàrie nazi-feixista.
“La humanidad en la tempestad” il·lumina amb una nova llum els fets i examina qüestions irresoltes d'urgent actualitat, que continuen sent presents en les nostres vides des del conflicte bèl·lic de 1939-1945.