Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Reflexió
Presentació del llibre "La Humanidad en la tempestad. Tragedia y esperanzas en la II guerra mundial" a Granollers
22/05/2025 Lletres

Aquest divendres, 23 de maig a les 18h, Anònims de Granollers acullirà la presentació del llibre  pestad. Tragedia y esperanzas en la II guerra mundial Amb Roco Rossetti, de Rutaediciones.

La Segona Guerra Mundial ha estat una guerra total, alguna cosa que no havia succeït abans. Una guerra que no sols s'ha combatut en els fronts de batalla, sinó en cada racó del planeta, afectant la vida quotidiana de cada ésser humà. Continua sent una tragèdia encara oberta pels seus aspectes dolorosos i mistificats, com, per exemple, el silenciat protagonisme heroic de moltes persones comunes que han contribuït a la victòria contra la barbàrie nazi-feixista.

“La humanidad en la tempestad” il·lumina amb una nova llum els fets i examina qüestions irresoltes d'urgent actualitat, que continuen sent presents en les nostres vides des del conflicte bèl·lic de 1939-1945.

Valora
Rànquings
  1. Hi som: organitzar-nos i alçar-nos
  2. Rafa Burgos trenca el silenci: la primera investigació crítica sobre “la Caixa” arriba a les llibreries
  3. "La repressió no serveix per a tothom. Sempre n'hi ha uns quants que encara ens motiva més. I sort que en tenim, que sigui així."
  4. 200 professors d’arreu del món reclamen la llibertat de Pablo Hasél
  5. Llengua Morta debuta amb un single que reivindica llengua, País i futur
  6. Poble Lliure denuncia el “silenci còmplice” davant els casos de transfuguisme vinculats a Aliança Catalana
  7. El vídeo d’“Amb el cor” del Correllengua Agermanat supera les 15.000 visualitzacions en menys d’una setmana
  8. L’independentisme torna a omplir els carrers de Barcelona
  9. StopAgroparc denuncia una ofensiva judicial d’Ametller Origen contra l’ecologisme combatiu del Penedès
  10. 39 anys sense en Julià Babia "Nen"
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid