Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Lluita institucional
La CUP-SOM POBLE veu inadmissible l’ús partidista que el PSC fa dels espais institucionals

La formació presentarà una queixa formal per la utilització d’un espai institucional de forma partidista per part del PSC

14/11/2024 Política
La CUP-SOM POBLE veu inadmissible l’ús partidista que fa el PSC de les institucions davant l’acte programat per aquest dissabte al Pati de les Magnòlies de la seu de la Generalitat de Catalunya a Girona per part dels socialistes. Hi assistirà, entre altres membres del partit, la consellera i portaveu del govern Sílvia Paneque.

Per aquest motiu la CUP-SOM POBLE farà una queixa formal per demanar que retirin l’autorització per celebrar aquest acte del PSC a la seu de la màxima instiució del país a Girona, ja que es tracta d’un ús clarament partidista d’un espai públic i institucional.

Dani Cornellà, diputat per la CUP al Parlament de Catalunya, exigeix al PSC “que deixi d’apoderar-se dels espais institucionals del país” i que “ser al govern de la Generalitat no et permet tenir màniga ampla a l’hora de celebrar actes partidistes a on vulguis”. Acaba etzibant que “el PSC ha d’apendre a diferenciar el que són els espais institucionals dels espais on es permeten celebrar actes polítics” indicant que a la seu de la Generalitat de Girona només hi ha regulada la reserva de l’auditori Josep Irla.

Valora
Rànquings
  1. El passat i el present de l'independentisme es troben a Girona en la presentació del curtmetratge "Badia"
  2. Quan el poder parla al poble com si fos menor d’edat
  3. El SEPC convoca vaga estudiantil el 26 de maig a universitats i secundària dels Països Catalans
  4. Santa Coloma de Farners impulsa un Cicle de Memòria Antifeixista pels 90 anys de l’assassinat de les germanes Buxadé
  5. La Plataforma Salvem la Unió Cooperatista Barcelonesa demana la mediació del Papa per recuperar l’edifici de la UCB
  6. Convocada la 94a concentració per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria antirepressiva
  7. La fundació Reeixida, denuncia censura en un homenatge als germans Badia celebrat en un edifici de la Generalitat a Girona aquest divendres
  8. Reeixida organitza un acte el proper divendres a Girona
  9. El Correllengua 2026 homenatjarà Josep Maria Espinàs en l'acte d'inici de la campanya al Palau Robert
  10. La CUP reclama clausurar l’activitat il·legal de la Gola del Fluvià i comprar els terrenys aquest 2026
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid