Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Medi ambient
Mobilització veïnal a la Franja de Ponent en contra dels canons antigranís

La Plataforma contra el canons  fa una crida a particulars i col·lectius a presentar escrits contra aquestes agressions a la vida.

17/10/2024 Territori

Davant la passivitat dels ens locals encarregats de defensar els interessos de la ciutadania i del medi ambient, en aquest cas l'Ajuntament de Fraga, diversos veïns han presentat escrits al Institut Aragonès de Gestió Ambiental (INAGA) exigint que no s'autoritzi cap canó per l'agressió que suposa a les persones i al medi ambient.

Han demanat també que es gestioni l'ordre de desmantellament del canó instal·lat a la partida Vincamet de Fraga, situat a l'extrem del municipi a tocar dels termes de Seròs i Massalcoreig.

També exigeiexen a INAGAS que  aturi aquest desgavell a la Franja i a la resta de territoris sota administració aragonesa i que suposi un exemple per a la resta de comunitats i municipis de Catalunya.

La Plataforma alerta, que l'empresa contaminant, Sarraseca SL també té un canó entre els termes de Llardecans i Torrebesses.

Valora
Rànquings
  1. Quan tot falla, no és casualitat
  2. L’ANC convoca un acte a Lledoners en suport a Pablo Hasél, cinc anys després del seu empresonament
  3. Sant Sebastià: Una reflexió pendent
  4. Carles Castellanos, Agustí Mayor i Softcatalà publiquen en línia el Diccionari de recursos lexicals, una eina clau per enriquir el català
  5. Comunicat de la CACGi davant de la sanció de 300 euros al seu coordinador per la manifestació de Sant Martí Vell
  6. Som Poble–CUP denuncia que l’alcalde de Sant Martí Vell va mentir sobre la informació prèvia de la visita de la família reial
  7. 47è aniversari de l'assassinat de l'independentista Martí Marcó
  8. La cloenda de l’exposició “Xirinacs 1975. La força de la noviolència” reivindica la vigència del seu llegat
  9. L’escola catalana s’ha oblidat de Darwin
  10. Filmin blanqueja la repressió i pren partit contra la llibertat
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid