Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
BAIX EMPORDÀ
El pont per la Independència que resisteix

Tot i que la majoria de convocatòries dels ponts han anat desapareixent, ahir a la tarda, de 18.00 a 20.00, en aquest pont del Baix Empordà s'hi van desplegar estelades i pancartes amb lemes independentistes.

02/09/2024 Política

Tot i que en els darrers anys cada vegada hi ha menys Ponts per la Independència que s'omplin d’estelades i pancartes a les carreteres catalanes, ahir en plena operació retorn de les vacances d’estiu el Pont de Santa Cristina d'Aro va tornar a ser un dels pocs que resisteixen. Tot i que la majoria de convocatòries dels ponts han anat desapareixent, ahir a la tarda, de 18.00 a 20.00, en aquest pont del Baix Empordà s'hi van desplegar estelades i pancartes amb lemes independentistes. 

D'altra banda els espanyolistes en total han arrencat  5 estelades que feia dues setmanes que que estaven penjades a diversos arbres propers al pont de Santa Cristina d'Aro (visibles des de l'Autovia C-65). De moment només queda una estelada penjada d'un arbre.

Valora
Rànquings
  1. El passat i el present de l'independentisme es troben a Girona en la presentació del curtmetratge "Badia"
  2. Quan el poder parla al poble com si fos menor d’edat
  3. El Correllengua 2026 homenatjarà Josep Maria Espinàs en l'acte d'inici de la campanya al Palau Robert
  4. El SEPC convoca vaga estudiantil el 26 de maig a universitats i secundària dels Països Catalans
  5. Santa Coloma de Farners impulsa un Cicle de Memòria Antifeixista pels 90 anys de l’assassinat de les germanes Buxadé
  6. La Plataforma Salvem la Unió Cooperatista Barcelonesa demana la mediació del Papa per recuperar l’edifici de la UCB
  7. Reeixida organitza un acte el proper divendres a Girona
  8. Convocada la 94a concentració per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria antirepressiva
  9. La CUP reclama clausurar l’activitat il·legal de la Gola del Fluvià i comprar els terrenys aquest 2026
  10. La fundació Reeixida, denuncia censura en un homenatge als germans Badia celebrat en un edifici de la Generalitat a Girona aquest divendres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid