Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Repressió
Amnistiats els quatre independentistes investigats pel sabotatge a la Vuelta a Solsona

Segons ha informat el diari SEGRE el jutjat de primera instància i instrucció de Solsona ha amnistiat els quatre independentistes investigats pel suposat intent de sabotatge de la Vuelta Ciclista espanyola.

25/07/2024 Drets i Llibertats
La fiscalia va informar no oposant-se a l'amnistia i ara, el jutge instructor, avançant-se a la paràlisi que provocarà el recurs del Tribunal Suprem contra la llei d'amnistia, arxiva les diligències prèvies i tanca la carpeta del cas. Els presumptes delictes que queden amnistiats, a manca de ser acreditats, i sempre en grau de temptativa, són els de desordres públics, delicte contra la seguretat vial i delicte de pertinença a grup criminal. Els investigats suposadament van preparar el vessament d'oli en el trajecte que havien de fer els ciclistes.

Aquest cas, que va arribar a l’Audiència Nacional espanyola per si estava vinculat amb els CDR, va comportar l'entrada i escorcoll de la Policia Nacional espanyola als domicilis dels quatre osonencs a altes hores de la matinada.

Els arrestats van quedar en llibertat després de comparèixer davant del jutge de guàrdia de Solsona amb la condició de no acostar-se a menys de 500 metres de les etapes ciclistes.

Valora
Rànquings
  1. Organitzacions de la Esquerra Indpendentista criden a mobilitzar-se aquesta Diada Nacional sota el lema “El combat és sempre ara”
  2. SOM POBLE-St. Martí Vell denuncia opacitat i il·legalitats de l’alcalde Robert Vilà
  3. Girona, pendent del retrat del Rei: mobilització antimonàrquica el 15 de setembre
  4. Marxes de torxes arreu del país en la vigília de la Diada Nacional (veure el llistat)
  5. Homenatge a Rosario Palomino, una catalana nascuda al Perú
  6. Poble Lliure i La Forja fan una crida a “fer foc nou” i rellançar l’independentisme d’esquerres arreu dels Països Catalans
  7. Girona penja la foto de Felip VI al ple amb un mosaic de l’1-O i fa diverses accions de protesta a la ciutat
  8. Catalanofòbia transversal i decolonial
  9. Terra, Classe, Llengua. Fem foc nou a l’independentisme d’esquerres
  10. La Diada torna a omplir els carrers amb un esperit molt més combatiu
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid