Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Eleccions
Delegats Exteriors del Consell de la República exerceixen d'apoderats

Els Delegats Exteriors i voluntaris del Consell fan d'apoderats a les eleccions del 12/M

07/05/2024 Política

El Consell de la República ha posat a disposició dels tres grans partits independentistes els membres de la Xarxa Diplomàtica i voluntaris del Consell perquè actuïn com a “Representants de llista” (manera d'anomenar la figura que exerceix d'apoderat a l'exterior) en el vot fora del territori català pel 12/M. 

A través de l'actuació dels Delegats Exteriors i voluntaris del Consell com a representants de llista, es pretén assegurar que els vots dels catalans i les catalanes a l'exterior que voten aquests partits siguin degudament representats i comptabilitzats, amb l'objectiu de revalidar el mandat independentista al Parlament.

Per una altra banda, l'Assemblea Nacional Sarda (ANS) va convidar el Consell de la República a unir-se al dia nacional de Sardenya. Així, el dissabte 27 d'abril vam participar en la manifestació commemorativa de la revolució sarda. L'endemà, diumenge, també vam assistir a un acte organitzat per l'ANS, al qual van ser convidats diversos moviments d'autodeterminació i que va reunir un centenar d'assistents. En aquesta ocasió, el Consell va poder compartir la seva experiència en la recerca d'aliats internacionals. La participació del Consell en la Diada nacional de Sardenya va representar una oportunitat única per establir i consolidar relacions bilaterals amb altres institucions, entitats i organitzacions.

 

Valora
Rànquings
  1. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  2. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
  3. Països Catalans, la mata de jonc resisteix
  4. L’Ateneu Barcelonès acollirà un debat sobre la proposta “3 repúbliques, 1 confederació” amb Antoni Infante
  5. Pobles i nacions davant el despotisme imperial
  6. La Flama arriba a l’Alguer i culmina el pas del Correllengua per les terres del “bon dia”
  7. El SEPC convoca vaga estudiantil el 26 de maig a universitats i secundària dels Països Catalans
  8. El Correllengua 2026 homenatjarà Josep Maria Espinàs en l'acte d'inici de la campanya al Palau Robert
  9. El primer Correllengua Agermanat mobilitza més de 180.000 persones arreu dels Països Catalans
  10. Lleida acollirà la presentació de "La revolució pendent", el llibre sobre la història i memòria del PSAN-Provisional
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid