Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Habitatge
Presentació de la 'Declaració de Barcelona', una proposta transformadora per abordar la crisi de l'habitatge

El document, aprovat per quinze grans ciutats de tot l’Estat, es presenta el dilluns 15 de gener a les 11.30h a la seu del Col·legi de Periodistes de Catalunya. L’acte es podrà seguir per streaming des d’aquest enllaç

13/01/2024 Drets i Llibertats
La Confederación Estatal de Asociaciones Vecinales (CEAV), la Confederació d’Associacions Veïnals de Catalunya (CONFAVC), la Federación Regional de Asociaciones Vecinales de Madrid (FRAVM) i la Federació d'Associacions Veïnals de Barcelona (FAVB) convoquen l’acte de presentació de la Declaració de Barcelona, una proposta aprovada per quinze grans ciutats de tot l'Estat que pretén ser un referent per abordar la greu crisi de l’habitatge.

Amb l’acte de dilluns 15 de gener, que tindrà lloc al Col·legi de Periodistes de Catalunya, les entitats inicien una campanya per reclamar a les diverses institucions nombroses reformes i ambició transformadora davant els problemes que pateixen les ciutats en matèria d’habitatge. Així mateix, exigeixen fer front als fenòmens de l'especulació i la gentrificació que castiguen els barris. El Dret a l'Habitatge va més enllà de disposar d'una Llei pel Dret a l'Habitatge, i encara s'ha de garantir com a un Dret fonamental i un pilar de l'estat de benestar al nostre país, impulsant reformes de diferent caire i comprometent inversions importants.

A l’acte intervindran:
-Julio Molina, president de la CEAV.
-Marga García, vicepresidenta i responsable d’habitatge de la CEAV.
-Ana Menéndez, vicepresidenta de la Favb.
-Jaume Artigues, membre de la comissió d’Habitatge de la Favb.
-Enrique Villalobos, president de la FRAVM.

Valora
Rànquings
  1. «La revancha», l’article censurat de López Burniol que recorda les prediccions d’Alexandre Deulofeu
  2. El Col·lectiu de Dones dels Països Catalans consolida la xarxa i incorpora dones de Catalunya Nord
  3. Els "Ponts per la Independència" tornen a desplegar-se a les comarques gironines en plena operació retorn
  4. Pep Musté i Teresa Putellas, homenatjats a la 24a Marxa dels Vigatans
  5. L’ANC convoca una protesta contra l’homenatge a la selecció espanyola al Camp Nou
  6. Tornen a destrossar el monument a la Sardana de Montjuïc, un símbol de la cultura catalana
  7. Arbúcies homenatjarà Blanca Serra amb la presentació de "La revolució pendent"
  8. Cent vint-i-cinc anys del primer Onze de setembre combatiu
  9. El Camp Nou s’omple d’estelades en resposta a l’agressió policial d’Elx
  10. Madò Farta convoca una cadena «a la fresca» contra la turistificació a Palma
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid